Avatar billede 4b4 Nybegynder
25. september 2008 - 20:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Køb af 22" skærm

Jeg mangler en all round skærm på 22" (ja 22" fordi det er lækkert!). Skal bruges til lidt gaming, og billedredigering (på amatørniveau).

Krav er at den både skal have hdmi og vga indgang.

Pt har jeg fundet et godt tilbud hos tdc (hvor jeg udover listeprisen kan få 10% ekstra i rabat): http://kundeservice.tdc.dk/privat/butik/publish.php?id=17738 HP 22" Wide w2207h Kr. 1.999,- Spar 700,- (og yderligere 200 i rabat .. dvs. 1800)

Findes der noget bedre alternativ til de penge?
Avatar billede Jensen DK Novice
26. september 2008 - 07:58 #1
Du skal ikke regne med at du kan få den billigere i et andet mærke
Avatar billede janny Nybegynder
27. september 2008 - 09:38 #2
Hej

Jeg har købt denne skærm. Den kan absolut anbefales, men kører du Vista så læs lige her: http://www.eksperten.dk/spm/846140

JH
Avatar billede Jensen DK Novice
27. september 2008 - 10:14 #3
Ser lige at El Giganten har en Philips 220vw9fb 22tommer til 1499,00kr ved ikke hvor meget den er værd, men det er billigt.
Avatar billede 4b4 Nybegynder
28. september 2008 - 10:20 #4
Jeg har kun VGA udgang i min nuværende bærbar så hdmi er kun for at være fremtidsikret.

Smider du et svar janny ?
Avatar billede janny Nybegynder
28. september 2008 - 10:34 #5
Hej 4b4.

Ingen points til mig, jeg smed blot en kommetar, som jeg mente kunne være relevant for dig i dine overvejelser, med baggrund i mine erfaringer med skærmen, så det skal du ikke "betale for", snup du bare de points selv, med mindre andre vil gøre krav på dem.

Mvh. Jan Hansen