Avatar billede dragnor Juniormester
25. september 2008 - 15:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Access 2007 pdf

Hej Eksperter

Jeg har et praktisk spørgsmål.

Kan man i access 2007 gemme flere rapporter i en PDF fil?

fx flette rapporterne sammen og så gemmen dem samlet som en pdf fil?

jeg ved at det er muligt at gemme en rapport som pdf, hvilket er dejligt så man slipper for at skulle kalde adobe pdf writer, men kan man det andet?
Avatar billede terry Ekspert
26. september 2008 - 08:59 #1
If you make a report containing a number of reports (sub reports) then I would think so, but I doubt if Access can convert a number of seperate reports into one PDF.

You could make code build one report out of a number of sub reports.
Avatar billede dragnor Juniormester
26. september 2008 - 09:13 #2
Can you give a quick example how to do that? Or mabey i link to and example, where I can see how to make a report with varible number of subreports?
Avatar billede terry Ekspert
26. september 2008 - 11:28 #3
If I get a bit of time I'll give it a try, it isnt something I've done so it'll take a bit of playing around.

You coul dtry making a report with sub rpeorts and see if that can do what you want also.
Avatar billede dragnor Juniormester
26. september 2008 - 11:49 #4
I will do that...
Avatar billede dragnor Juniormester
11. januar 2016 - 08:59 #5
No longer relevant, Terry, you can get the point if you want?
Avatar billede terry Ekspert
11. januar 2016 - 10:46 #6
No need. Just place an answer yourself, accept and get your points back :-)
Avatar billede dragnor Juniormester
11. januar 2016 - 17:05 #7
Okay :-)