Avatar billede agdk Nybegynder
25. september 2008 - 12:26 Der er 2 kommentarer

Ordreseddel og arbejdsseddel

Hej.

Jeg sidder med et problem. Jeg er blevet stillet til opgave, at lave en Ordre database, men jeg aner ikke hvordan jeg skal gøre det for at få det til at virke som det skal.

Opgaven lyder på, at lave en database, der fletter data som ordre nr, kunde, timer og overarbejdsningstimer sammen fra 5 medarbejdere, sådan at når man skriver et ordre nr i en formular eller tabel, bliver den værdi man skriver lagt sammen med de andre tabeller med samme værdi i ordre nr.

Jeg synes selv det er meget svært at forklare, så hvis I forstår min spørgsmål, tager jeg hatten af for jer :)

på forhånd tak
Mvh
Alex
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2008 - 12:34 #1
Hvad er dit spm?~)

Du er velkommen til at maile på spg.eksperten@gmail.com
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2008 - 23:01 #2
...og velkommen til forresten!~)