Avatar billede mfj31 Nybegynder
24. september 2008 - 18:30 Der er 3 kommentarer

Et eller andet er gået galt mht. mit betalingsmodul - men hvad?

Hi
Jeg har installeret oscommerce,MEN selve betalingsmodulet driller mig og jeg ved ikke rigtigt hvad der er sket eller hvad jeg skal gøre:
Under betaling får jeg følgende: Moduler mappe: /home59b/sub004/sc37314-TYNG/aluminiashoppen.dk/includes/modules/payment/ , samtidig er der en "instal" knap, men der sker intet når jeg klikker på den.

Under levering får jeg: Moduler mappe: /home59b/sub004/sc37314-TYNG/aluminiashoppen.dk/includes/modules/shipping/ - her har jeg en remove/redigerknap - men der sker intet når jeg klikker på dem

Under Order total får jeg: Moduler mappe: /home59b/sub004/sc37314-TYNG/aluminiashoppen.dk/includes/modules/order_total/ - også her har jeg en remove/rediger knap og med samme resultat som ovenfor.

Jeg har på fornemmelsen af, at jeg mangler at få et eller andet modul installeret for alle tre, men hvad? - eller hvad er der ellers gået galt????

Jeg håber, at i kan hjælpe mig.
Mvh
mfj31
Avatar billede jarner Nybegynder
24. september 2008 - 20:43 #1
prøv evt at kigge eller spørge på http://forums.oscommerce.com/

ellers så prøv at slette de moduler det fejler for og installer dem igen.
Avatar billede mfj31 Nybegynder
24. september 2008 - 20:58 #2
Det gjorde jeg for flere dage siden uden at modtage et eneste svar....
Avatar billede jarner Nybegynder
24. september 2008 - 22:28 #3
jeg har ikke lige gennemlæst det, men tjek evt.

http://forums.oscommerce.com/lofiversion/index.php?t289569.html