Avatar billede juniordelux Nybegynder
19. september 2008 - 18:27 Der er 4 kommentarer

Acer ferrari 3200 genstarter med org. driver

Hej Derude.

Min kæreste's Acer Ferrari 3200 er gået helt i ged efter at jeg reinstalleret den, hvilket betyder at jeg er tæt på at midste min venstre kugle. Måske der er nogle som kan hjælpe mig??

Fejlbeskrivelsen lyder som følger:

Den genstarter sig selv, ganske uhemmet. jeg har prøvet at installere de org. skærmkort drivere, samt med de nyeste drivere.

Når der ingen drivere installeret er der ingen problemer overhovedet, foruden at den er vildt langsom, (hakker når man scroller på nettet)

Hvad gør jeg?

Håber der findes genier herinden som kan hjælpe mig:-)

mvh.

Michael
Avatar billede haverslev Novice
19. september 2008 - 18:56 #1
Har du installeret chipsettet som det første og derefter grafik osv
http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/ferrari3200.html
Avatar billede osigaard Nybegynder
20. september 2008 - 09:59 #2
Hvordan har du reinstalleret den ??
1.  Ved brug af en Windows XP installations CD.

2.  Ved hjælp af Recovery <Alt>+<F10>.

Hvis 1. Ja så skal chipsetdrivere installeres.
Hvis 2. Skal du ikke tænkr på installation af drivere, da de er installeret automatisk ved Recovery via <Alt>+<F10> (Factory default)
Avatar billede Slettet bruger
20. september 2008 - 10:10 #3
Er du sikker på du har strøm på batteriet.?
Min kones genstartede også igen og igen da vores hund havde bidt i ledningen ?
Avatar billede osigaard Nybegynder
20. september 2008 - 10:20 #4
Hvornår er den begyndt på at genstarter sig selv, ganske uhæmmet ???

Hvis det er efter en opgradering til SP3, så få SP3 afinstalleret.