Avatar billede herbert Nybegynder
16. september 2008 - 20:40 Der er 3 kommentarer

TV tuner til min laptop.

Hej,

Jeg er på udkig efter en tv tuner til min laptop. Vi har kabel tv, så den skulle helst understøtte kabel tv.

Jeg ved stort set ikke noget om det her område, så jeg er på udkig efter forslag til produkter, som jeg skal kigge på. Jeg har hørt at pinnacle skulle være godt..

Den skulle helst heller ikke koste alt for meget.... :o)

Tak for hjælpen!
Avatar billede hundevennen Nybegynder
17. september 2008 - 08:05 #1
Der findes mange - f.eks til at sætte i USB stikket

på at se her:

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=432346&searchArea=&Soegeord=
Avatar billede herbert Nybegynder
17. september 2008 - 09:51 #2
Jeg har kigget på edbpriser, men der er virkelig meget forskelligt at vælge imellem. Jeg er mere interesseret i at høre om nogle eventuelle anbefalinger af bestemte produkter. Det er nemt nok at finde info om tv-tunere generelt, men jeg synes det er lidt sværere at finde rundt i, når tv-tuneren osse helst skulle understøtte kabel-tv.
Avatar billede sn0wflake Nybegynder
17. september 2008 - 17:21 #3
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=436897&searchArea=&Soegeord=

Adapter til tv / radiotuner / videoindgang / USB 2.0 / S-Video / Komposit Video / PAL / SECAM / MPEG-1 / MPEG-2 / 352 x 288 / 704 x