Avatar billede gnn Nybegynder
16. september 2008 - 15:22 Der er 3 kommentarer

Udskrivning af ligninger

Jeg bruger Word 2007, og bruger Equation til at skrive formler mv. Problemet er at jeg ikke kan få dem udskrevet - der kommer bare en streg. Det er det sammen selv om jeg printer ud på forskellige printere, og selvom jeg laver en PDF fil. Hvis jeg konverterer gemmer filen som vers. 2003 kan jeg godt printe ud - men så kan jeg ikke redigere i formlerne mere, og det er jo også lidt usmart.
Hvad gør jeg?
Avatar billede G-pita Nybegynder
16. februar 2009 - 23:13 #1
Jeg har samme problem fandt du en løsning?
Avatar billede gnn Nybegynder
06. marts 2009 - 14:15 #2
Ja og nej.
Jeg kan stadig ikke få equation skrevet ud, men hvis jeg konverterer dokumentet over i 2003 kan jeg godt. Det er naturligvis temmelig uhensigtsmæssig hvis man skal bruge det tit, så i stedet har jeg købt Math Type, der udover at være udskriftsvenlig også har mange flere muligheder end equation.
Avatar billede G-pita Nybegynder
07. marts 2009 - 12:41 #3
Jeg laver dem om det PDF, men alligevel er det bøvlet, hvis der har været anvendt andre ting, som wordart som ikke bliver helt så pæne