Avatar billede codez Nybegynder
25. juni 2001 - 20:47 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Username + password...

Hey..

Jeg har et usernavn & password til min win98 computer!
Men hvis man klikker Annuller så kan man godt komme ind :( ... hvad skal jeg gøre...
Avatar billede nephilim Nybegynder
25. juni 2001 - 20:50 #1
det kan man vist altid, men prøv at ændre dit logon ting, måske det kunne hjælpe
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
25. juni 2001 - 20:50 #2
med winboost er der en funktion der hedder \"Restrict Logon Access\"
winboost kan hentes på www.winboost.com
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
25. juni 2001 - 20:50 #3
Hvis man trykker Annullér logger man ind som \"gæst\" og et kan man vist ikke gøre noget ved. Skift til NT/2000 hvis du vil have sikkerhed for at ingen logger ind uden et brugernavn/password.
Avatar billede pennywise Nybegynder
25. juni 2001 - 20:51 #4
sig det til Bill Gates....:)

det er der ikke noget at gøre ved.....*too bad*
Avatar billede oskar Nybegynder
25. juni 2001 - 20:51 #5
HVis du vil have fuld sikkerhed skal du skifte til NT4 eller W2000.

Eller som nødløsning i regireringsdatabasen under Local_Machine\\Network\\logon tilføje en binær værdi kaldet MustBeValidated og give den værdien 1.

/oskar
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
25. juni 2001 - 20:51 #6
tdaugaard>> virker den i winboost ikke ?
Avatar billede oskar Nybegynder
25. juni 2001 - 21:18 #7
Sikkert, men hvorfor installere endnu et program når man bare kan ændre lidt i regedit?
Avatar billede oskar Nybegynder
25. juni 2001 - 21:23 #8
REGEDIT4

[HKEY_LOCAL_MACHINE\\Network\\Logon]
\"logonvalidated\"=hex:01,00,00,00
\"MustBeValidated\"=dword:00000001