Avatar billede mrkkrm Nybegynder
11. september 2008 - 08:42 Der er 3 kommentarer

Blokere programmer og internet

Hej Eksperter,

Jeg ejer en virksomhed, hvor jeg har konstateret, at receptionisterne er lidt for glade for at bruge Msn og surfe på Internettet, så i en periode kunne jeg godt tænke mig at blokere for adgangen til disse programmer.

Det skal dog være sådan, at når jeg selv står i receptionen, så skal jeg kunne slå blokeringen fra - og det er ikke for at være dobbeltmoralsk, men jeg har brug for internettet i arbejdsøjemed ... :-)

Hvordan gør jeg nemmest ovenstående?
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2008 - 11:55 #1
http://www.sharewareconnection.com/titles/block-program-block-messenger.htm

programmerne findes.

jeg bruger vista ellers kunne jeg have lavet en gennemgang for dig.

er der en xp bruger tilbage.
Avatar billede pazau Nybegynder
11. september 2008 - 13:56 #2
Går ud fra at du bruger en Firewall. Du skal såmænd bare blokere programmerne derinde. :-)

Mener at det kan gøres i brugernes egne computer. Så du logger såmænd bare derind med administratorrettigheder, og blokerer programmerne inde i firewallen. :-)
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2012 - 08:02 #3
var det løsningen