Avatar billede maxtor Nybegynder
08. september 2008 - 20:43 Der er 6 kommentarer

Linke til iframe fra login system

Hey alle eksperter :)

Jeg har et login på min hjemmeside, hvor jeg gerne vil have, at den side som bliver sendt videre til,  når man er logget ind, bliver vist i mit iframe.
Normalt plejer jeg bare at skrive target_frame, men hvordan skal jeg gøre når det er en knap som sender mig videre?

Håber i forstår mit spørgsmål, ellers må i spørge ind :)

Mvh. Jesper
Avatar billede ssv Nybegynder
08. september 2008 - 20:50 #1
Du kunne lave din knap selv? Altså med a- og span tags. :-) Så kunne du få dit target med.
Avatar billede maxtor Nybegynder
08. september 2008 - 20:52 #2
Kan du give et eksempel? :b
Avatar billede ssv Nybegynder
08. september 2008 - 20:55 #3
Avatar billede maxtor Nybegynder
08. september 2008 - 21:01 #4
Hmm, ud fra hvad jeg har læst her, er det mere bare om at lave sin egen knap, og få den til at se pæn ud, men ikke hvordan den ren teknisk virker?
Avatar billede ssv Nybegynder
08. september 2008 - 21:59 #5
Det er jo et a-tag, så du kan jo næsten bruge den til hvad du vil :-)
Avatar billede roenving Novice
09. september 2008 - 16:10 #6
-- du kan da bare (indtil og med html4.01 transitional) sætte et target på dit form-tag:

<form action=" ... " target="target_frame">