Avatar billede niceguyz Nybegynder
04. september 2008 - 22:46 Der er 3 kommentarer

problemer med tastatur

Hejsa jeg har en zepto notes 6214 jeg ved ikke hvad der er galt men jeg kan ikke skrive bogtavet i  hvis jeg holder i tasten nede  skriver den i er i forskellige format  dvs de ser forskællige udog det er vild irtterende når ens password  indeholder bla. bogstavet i
vh poul
Avatar billede reinelt Nybegynder
05. september 2008 - 09:26 #1
http://www.majorgeeks.com/downloadget.php?id=5756&file=15&evp=693ee0b20204960edfd909666f809b26  jedg havde et tilfælde hvor hvergang man skrev sig kom der et fransk citat. jeg ved ikke om dit tilfælde er en malware men prøv.
Avatar billede niceguyz Nybegynder
05. september 2008 - 09:33 #2
Er det en joke  det lyder mærkeligt.
men holder jeg i tasten nede  skriver den forskellige i ´er  hmm besynderligt, jeg er på arbejde nu så jeg kan ikke prøve majorgeeks her. :-)
Avatar billede reinelt Nybegynder
05. september 2008 - 09:50 #3
det er ikke en joke