Avatar billede vejsgaard Nybegynder
31. august 2008 - 19:33 Der er 15 kommentarer og
3 løsninger

Mangler ikoner på skrivebord-virus

Hej

Jeg er blevet bedt om hjælp til en bærbar Acer med XP sp2.

Problemet er at windows sådan set starter fint op - skrivebordets baggrund kommer frem, men ikonerne dukker aldrig op.

Den eneste funktion jeg kan få frem er: ctrl-alt-delete.

Det der er underligt er at når jeg prøver finde et program via KØR mangler mappen "programmer" under C:drevet....

Det skal lige nævnes at det sidste hun lavede inden den "brækkede ned" var at køre antivirus.

Nogle bud på en løsning? (hun vil gerne undgå en formatering da venindens opgaver ligger på den...)

På Forhånd Tak
Avatar billede vejmand Juniormester
31. august 2008 - 19:38 #1
Prøv med en systemgendannelse: http://support.microsoft.com/kb/304449/da
Avatar billede levich Nybegynder
31. august 2008 - 19:44 #2
Prøv at genstarte computeren i fejlsikret tilstand (tryk F8 ved opstart af computeren) og se om du der kan se ikonerne på skrivebordet.

Hvis ja, så hent http://www.trendsecure.com/portal/en-US/tools/security_tools/hijackthis.
Kør HijackThis, klik på scan, kopier loggens tekst og smidt den herind.
Avatar billede jakobdo Ekspert
31. august 2008 - 19:55 #3
Hvad vis du højreklikker på skrivebordet -> arranger ikoner -> vis ikoner på skrivebordet

Kunne det være den som manglede ?
Avatar billede vejsgaard Nybegynder
31. august 2008 - 21:24 #4
levich: Jeg kan heller ikke se ikonerne i fejlsikret.

jakobdo: Der sker intet når jeg højreklikker på skrivebordet.

vejmand: Det vil jeg gerne prøve når jeg kommer derud igen. Kan systemgendannelsen startes når jeg ikke har menuen start (proceslinjen mangler også)?

Skal jeg vælge fejlsikret med kommandoprompt og så starte den derfra?
Avatar billede vejmand Juniormester
31. august 2008 - 21:27 #5
Ja, bare følg beskrivelsen i linket.

Men det undrer mig du skriver: Det der er underligt er at når jeg prøver finde et program via KØR mangler mappen "programmer" under C:drevet....

Så må du jo kunne få en kommandoprompt frem???
Avatar billede vejsgaard Nybegynder
11. september 2008 - 22:01 #6
Hej igen og undskyld den lange ventetid :O)

Det lykkedes mig at få computeren systemgendannet og nu er ikonerne tilbage og den virker tilsyneladende ok ( efter at have fjernet 339 infektioner med AVG ). Der var noget "Antivirus 2009" bl.a.

Nu kommer den så med 3 fejlmeldinger under opstart:

1: RUNDLL- Fejl under indlæsning af C:\PROGRA~1\MYWEBS~1\bar\1.bin\MWSBAR.DLL

  Det angivne modul blev ikke fundet

2: RUNDLL- C:\WINDOWS\system32\viryhylf.dll

3: \781868.exe
  windows kan ikke finde \781868.exe. Kontroller at du skrev navnet korrekt.

Har i nogen gode bud?

På Forhånd Tak

PS til vejmand : Jeg er lidt af en "amatør" inden for it. Er "KØR" lig med "kommandoprompt" ? Foreløbig tak for input :O)
Avatar billede vejmand Juniormester
11. september 2008 - 22:06 #7
Kør -> CMD
= kommandoprompt
11. september 2008 - 23:00 #8
Du bliver nød til hele proceduren ->

Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller *NEJ* til den.
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe
Eller herfra ->
http://www.majorgeeks.com/Malwarebytes_Anti-Malware_d5756.html

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...

...og her er omtalte HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

(Jooo - jeg har 'virus' på hjernen...)

Mht.: Vista - HøjreMusseTast på *.EXE filen - Kør som Administrator...

Avatar billede vejsgaard Nybegynder
12. september 2008 - 17:03 #9
Hej igen.

Så har jeg kørt CCleaner og den fjernede en del.

Jeg har prøvet at køre Malwarebytes Anti-Malware, men hver gang jeg prøver starter computeren en bluetoothkommunikation op. Den bliver ved selv om jeg lukker bluetooth med ctrl-alt-delete?

Men her er en Hijackthis:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 16:59:12, on 12-09-2008
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Program Files\Lavasoft\Ad-Aware\aawservice.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\EXPLORER.EXE
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\WINDOWS\ehome\ehtray.exe
C:\WINDOWS\AGRSMMSG.exe
C:\WINDOWS\RTHDCPL.EXE
C:\WINDOWS\eHome\ehmsas.exe
C:\Acer\Empowering Technology\eRecovery\eRAgent.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Acer\Empowering Technology\eDataSecurity\eDSloader.exe
C:\Acer\Empowering Technology\ePresentation\ePresentation.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
C:\Acer\Empowering Technology\ePower\ePower_DMC.exe
C:\PROGRA~1\LAUNCH~1\QtZgAcer.EXE
C:\Program Files\Java\jre1.6.0_02\bin\jusched.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgtray.exe
C:\Acer\Empowering Technology\ePerformance\MemCheck.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Program Files\Creative\Shared Files\CamTray.exe
C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\Program Files\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Program Files\Winamp Remote\bin\OrbTray.exe
C:\Program Files\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
C:\DOCUME~1\fona\LOCALS~1\Temp\RtkBtMnt.exe
C:\Acer\Empowering Technology\Acer.Empowering.Framework.Launcher.exe
C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth-software\BTTray.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxext.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgwdsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxsrvc.exe
C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth-software\bin\btwdins.exe
C:\WINDOWS\eHome\ehRecvr.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgrsx.exe
C:\WINDOWS\eHome\ehSched.exe
C:\Program Files\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgemc.exe
C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
C:\WINDOWS\system32\wbem\wmiapsrv.exe
C:\WINDOWS\system32\dllhost.exe
C:\WINDOWS\system32\wbem\unsecapp.exe
C:\WINDOWS\system32\msiexec.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WLLoginProxy.exe
C:\Program Files\Java\jre1.6.0_02\bin\jucheck.exe
C:\Documents and Settings\fona\Desktop\HiJackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://global.acer.com/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://global.acer.com
F2 - REG:system.ini: Shell=EXPLORER.EXE \781868.exe
O2 - BHO: WormRadar.com IESiteBlocker.NavFilter - {3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0} - C:\Program Files\AVG\AVG8\avgssie.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_02\bin\ssv.dll
O2 - BHO: (no name) - {8D9B46E2-0138-42D1-9609-6BA4D45411E7} - C:\WINDOWS\system32\pmkji.dll (file missing)
O2 - BHO: Windows Live Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\program files\google\googletoolbar2.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\2.0.301.7164\swg.dll
O2 - BHO: Windows Live Toolbar Helper - {BDBD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Program Files\Windows Live Toolbar\msntb.dll
O2 - BHO: (no name) - {D6F8E082-C385-4549-AE3B-B91799773A4C} - C:\WINDOWS\system32\vtutu.dll (file missing)
O2 - BHO: {42f94eef-3f55-9b78-5284-cd25669db07e} - {e70bd966-52dc-4825-87b9-55f3fee49f24} - C:\WINDOWS\system32\hkjxud.dll (file missing)
O2 - BHO: (no name) - {FBD29C3C-C642-4843-A627-6E54A947B511} - C:\WINDOWS\system32\ssqrolm.dll (file missing)
O3 - Toolbar: Acer eDataSecurity Management - {5CBE3B7C-1E47-477e-A7DD-396DB0476E29} - C:\WINDOWS\system32\eDStoolbar.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\program files\google\googletoolbar2.dll
O3 - Toolbar: Windows Live Toolbar - {BDAD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Program Files\Windows Live Toolbar\msntb.dll
O3 - Toolbar: (no name) - {07B18EA9-A523-4961-B6BB-170DE4475CCA} - (no file)
O3 - Toolbar: Winamp Toolbar - {EBF2BA02-9094-4c5a-858B-BB198F3D8DE2} - C:\Program Files\Winamp Toolbar\winamptb.dll
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe bthprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKLM\..\Run: [ehTray] C:\WINDOWS\ehome\ehtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LaunchApp] Alaunch
O4 - HKLM\..\Run: [AGRSMMSG] AGRSMMSG.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [SkyTel] SkyTel.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Alcmtr] ALCMTR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [AzMixerSel] C:\Program Files\Realtek\InstallShield\AzMixerSel.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ntiMUI] C:\Program Files\NewTech Infosystems\NTI CD & DVD-Maker 7\ntiMUI.exe
O4 - HKLM\..\Run: [IMJPMIG8.1] "C:\WINDOWS\IME\imjp8_1\IMJPMIG.EXE" /Spoil /RemAdvDef /Migration32
O4 - HKLM\..\Run: [MSPY2002] C:\WINDOWS\system32\IME\PINTLGNT\ImScInst.exe /SYNC
O4 - HKLM\..\Run: [PHIME2002ASync] C:\WINDOWS\system32\IME\TINTLGNT\TINTSETP.EXE /SYNC
O4 - HKLM\..\Run: [PHIME2002A] C:\WINDOWS\system32\IME\TINTLGNT\TINTSETP.EXE /IMEName
O4 - HKLM\..\Run: [eDataSecurity Loader] C:\Acer\Empowering Technology\eDataSecurity\eDSloader.exe 1
O4 - HKLM\..\Run: [Acer ePresentation HPD] C:\Acer\Empowering Technology\ePresentation\ePresentation.exe
O4 - HKLM\..\Run: [igfxtray] C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [igfxhkcmd] C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [igfxpers] C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ePower_DMC] C:\Acer\Empowering Technology\ePower\ePower_DMC.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Boot] C:\Acer\Empowering Technology\ePower\Boot.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LManager] C:\PROGRA~1\LAUNCH~1\QtZgAcer.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [eRecoveryService] C:\Acer\Empowering Technology\eRecovery\eRAgent.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Java\jre1.6.0_02\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [My Web Search Bar] rundll32 C:\PROGRA~1\MYWEBS~1\bar\1.bin\MWSBAR.DLL,S
O4 - HKLM\..\Run: [MyWebSearch Email Plugin] C:\PROGRA~1\MYWEBS~1\bar\1.bin\mwsoemon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] "C:\Program Files\Winamp\winampa.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft Update] C:\WINDOWS\system32\spool.exe
O4 - HKLM\..\Run: [2eb06c49] rundll32.exe "C:\WINDOWS\system32\viryhylf.dll",b
O4 - HKLM\..\Run: [AVG8_TRAY] C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgtray.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Creative WebCam Tray] "C:\Program Files\Creative\Shared Files\CamTray.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [swg] C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Program Files\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [My Web Search Community Tools] "C:\Program Files\MyWebSearch\bar\1.bin\m3IMPipe.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Orb] "C:\Program Files\Winamp Remote\bin\OrbTray.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Microsoft Update] C:\WINDOWS\system32\spool.exe
O4 - HKCU\..\Run: [AROReminder] C:\Program Files\Advanced Registry Optimizer\aro.exe -rem
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Startup: RegistryDefender.lnk = C:\Program Files\Registry Defender Platinum\RegistryDefender.exe
O4 - Global Startup: Adobe Reader Speed Launch.lnk = C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: Acer Empowering Technology.lnk = ?
O4 - Global Startup: BTTray.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: &Search - http://edits.mywebsearch.com/toolbaredits/menusearch.jhtml?p=ZJxdm131YYDK
O8 - Extra context menu item: &Winamp Toolbar Search - C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Winamp Toolbar\ieToolbar\resources\en-US\local\search.html
O8 - Extra context menu item: &Windows Live Search - res://C:\Program Files\Windows Live Toolbar\msntb.dll/search.htm
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Send til &Bluetooth - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth-software\btsendto_ie_ctx.htm
O8 - Extra context menu item: Åbn på ny baggrundsfane - res://C:\Program Files\Windows Live Toolbar\Components\da-dk\msntabres.dll.mui/229?ea347d990a2147dc852454ac4fe48124
O8 - Extra context menu item: Åbn på ny forgrundsfane - res://C:\Program Files\Windows Live Toolbar\Components\da-dk\msntabres.dll.mui/230?ea347d990a2147dc852454ac4fe48124
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_02\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_02\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: @btrez.dll,-4015 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth-software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @btrez.dll,-4017 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth-software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O16 - DPF: {1D4DB7D2-6EC9-47A3-BD87-1E41684E07BB} - http://ak.exe.imgfarm.com/images/nocache/funwebproducts/ei/ZwinkyInitialSetup1.0.0.15-3.cab
O18 - Protocol: linkscanner - {F274614C-63F8-47D5-A4D1-FBDDE494F8D1} - C:\Program Files\AVG\AVG8\avgpp.dll
O20 - AppInit_DLLs: avgrsstx.dll
O20 - Winlogon Notify: ssqrolm - ssqrolm.dll (file missing)
O23 - Service: Lavasoft Ad-Aware Service (aawservice) - Lavasoft - C:\Program Files\Lavasoft\Ad-Aware\aawservice.exe
O23 - Service: Memory Check Service (AcerMemUsageCheckService) - Acer Inc. - C:\Acer\Empowering Technology\ePerformance\MemCheck.exe
O23 - Service: Automatic LiveUpdate Scheduler - Symantec Corporation - C:\Program Files\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
O23 - Service: AVG Free8 E-mail Scanner (avg8emc) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgemc.exe
O23 - Service: AVG Free8 WatchDog (avg8wd) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgwdsvc.exe
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - Broadcom Corporation. - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth-software\bin\btwdins.exe
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Program Files\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Driver\1150\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: LightScribeService Direct Disc Labeling Service (LightScribeService) - Hewlett-Packard Company - C:\Program Files\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exe
O23 - Service: LiveUpdate - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\Symantec\LIVEUP~1\LUCOMS~1.EXE
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto-Protect Service (navapsvc) - Unknown owner - C:\Program Files\Norton AntiVirus\navapsvc.exe (file missing)

--
End of file - 11625 bytes
Avatar billede vejsgaard Nybegynder
12. september 2008 - 17:11 #10
Jeg fandt det program der blokerede for anti-malware, så nu prøver jeg lige at køre en scan. Bagefter vender jeg tilbage med ny hijackthis :O)
Avatar billede vejsgaard Nybegynder
12. september 2008 - 18:44 #11
Her kommer logs´ene:

Malwarebytes' Anti-Malware 1.28
Database version: 1142
Windows 5.1.2600 Service Pack 2

mbam-log-2008-09-12 (18-40-28).txt

Skan type: Fuldstændig skanning (C:\|D:\|)
Objekter skannet: 96128
Tid tilbagelagt: 18 minute(s), 48 second(s)

Inficerede Hukommelses Processer: 0
Inficerede Hukommelses Moduler: 0
Inficerede Registeringsdatabase Nøgler: 65
Inficerede Registeringsdatabase Værdier: 5
Inficerede Registeringsdatabase Filer: 0
Inficerede Mapper: 8
Inficerede Filer: 246

Inficerede Hukommelses Processer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Hukommelses Moduler:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Nøgler:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{e70bd966-52dc-4825-87b9-55f3fee49f24} (Trojan.Vundo.H) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{e70bd966-52dc-4825-87b9-55f3fee49f24} (Trojan.Vundo.H) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{fbd29c3c-c642-4843-a627-6e54a947b511} (Trojan.Vundo.H) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\Notify\ssqrolm (Trojan.Vundo.H) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{fbd29c3c-c642-4843-a627-6e54a947b511} (Trojan.Vundo.H) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\Interface\{2763e333-b168-41a0-a112-d35f96f410c0} (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{00a6faf6-072e-44cf-8957-5838f569a31d} (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{07b18eab-a523-4961-b6bb-170de4475cca} (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{1E0DE227-5CE4-4ea3-AB0C-8B03E1AA76BC} (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{53ced2d0-5e9a-4761-9005-648404e6f7e5} (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{7473d292-b7bb-4f24-ae82-7e2ce94bb6a9} (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{7473d294-b7bb-4f24-ae82-7e2ce94bb6a9} (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{7473d296-b7bb-4f24-ae82-7e2ce94bb6a9} (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{9afb8248-617f-460d-9366-d71cdeda3179} (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{adb01e81-3c79-4272-a0f1-7b2be7a782dc} (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Code Store Database\Distribution Units\{1d4db7d2-6ec9-47a3-bd87-1e41684e07bb} (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\PreApproved\{07b18eab-a523-4961-b6bb-170de4475cca} (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\PreApproved\{25560540-9571-4d7b-9389-0f166788785a} (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\PreApproved\{2eff3cf7-99c1-4c29-bc2b-68e057e22340} (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\PreApproved\{3dc201fb-e9c9-499c-a11f-23c360d7c3f8} (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\PreApproved\{3e720452-b472-4954-b7aa-33069eb53906} (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\PreApproved\{63d0ed2c-b45b-4458-8b3b-60c69bbbd83c} (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\PreApproved\{7473d294-b7bb-4f24-ae82-7e2ce94bb6a9} (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\PreApproved\{98d9753d-d73b-42d5-8c85-4469cda897ab} (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\PreApproved\{9ff05104-b030-46fc-94b8-81276e4e27df} (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\PreApproved\{a6573479-9075-4a65-98a6-19fd29cf7374} (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\PreApproved\{e79dfbca-5697-4fbd-94e5-5b2a9c7c1612} (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{0d987fb6-2cb1-4189-b6a1-5e8185e9a899} (Rogue.Registry.Defender) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{1efb6596-857c-11d1-b16a-00c0f0283628} (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{2c247f23-8591-11d1-b16a-00c0f0283628} (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{35053a22-8589-11d1-b16a-00c0f0283628} (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{66833fe6-8583-11d1-b16a-00c0f0283628} (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{8e3867a3-8586-11d1-b16a-00c0f0283628} (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{bdd1f04b-858b-11d1-b16a-00c0f0283628} (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{c27cce32-8596-11d1-b16a-00c0f0283628} (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{c27cce33-8596-11d1-b16a-00c0f0283628} (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{c27cce34-8596-11d1-b16a-00c0f0283628} (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{c27cce35-8596-11d1-b16a-00c0f0283628} (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{c27cce36-8596-11d1-b16a-00c0f0283628} (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{c27cce37-8596-11d1-b16a-00c0f0283628} (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{c27cce38-8596-11d1-b16a-00c0f0283628} (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{c27cce39-8596-11d1-b16a-00c0f0283628} (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{c27cce3a-8596-11d1-b16a-00c0f0283628} (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{c27cce3b-8596-11d1-b16a-00c0f0283628} (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{c27cce3c-8596-11d1-b16a-00c0f0283628} (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{c27cce3d-8596-11d1-b16a-00c0f0283628} (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{c27cce3e-8596-11d1-b16a-00c0f0283628} (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{c27cce3f-8596-11d1-b16a-00c0f0283628} (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{c27cce40-8596-11d1-b16a-00c0f0283628} (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{c27cce41-8596-11d1-b16a-00c0f0283628} (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{c27cce42-8596-11d1-b16a-00c0f0283628} (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{c74190b6-8589-11d1-b16a-00c0f0283628} (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{dd9da666-8594-11d1-b16a-00c0f0283628} (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{f08df954-8592-11d1-b16a-00c0f0283628} (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\MS Juan (Malware.Trace) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\dslcnnct (Trojan.Vundo) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\IProxyProvider (Trojan.Vundo) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\MS Track System (Trojan.Vundo) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\FCOVM (Trojan.Vundo) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\RemoveRP (Trojan.Vundo) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CLASSES_ROOT\MIME\Database\Content Type\application/x-f3embed (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Multimedia\WMPlayer\Schemes\f3pss (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\MyWebSearch (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Fun Web Products (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\VB and VBA Program Settings\Registry Defender (Rogue.Registry.Defender) -> Quarantined and deleted successfully.

Inficerede Registeringsdatabase Værdier:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\Microsoft Update (Backdoor.Bot) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\Microsoft Update (Backdoor.Bot) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\2eb06c49 (Trojan.Vundo) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\MenuExt\&Search\ (Adware.Hotbar) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\User Agent\Post Platform\FunWebProducts (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.

Inficerede Registeringsdatabase Filer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Mapper:
C:\Program Files\Antivirus 2009 (Rogue.Antivirus2008) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100 (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\repair-bar (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\backup (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\fona\Start Menu\Antivirus 2009 (Rogue.Antivirus) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\fona\Start Menu\Programs\Registry Defender Platinum (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.

Inficerede Filer:
C:\WINDOWS\system32\hkjxud.dll (Trojan.Vundo.H) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\WINDOWS\system32\ssqrolm.dll (Trojan.Vundo.H) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\system volume information\_restore{D843FCD9-8898-4DD9-9F27-F53EC2D0216B}\RP95\A0064642.EXE (Adware.MyWeb.FunWeb) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\system volume information\_restore{D843FCD9-8898-4DD9-9F27-F53EC2D0216B}\RP95\A0064644.EXE (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\system volume information\_restore{D843FCD9-8898-4DD9-9F27-F53EC2D0216B}\RP95\A0064646.EXE (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\system volume information\_restore{D843FCD9-8898-4DD9-9F27-F53EC2D0216B}\RP95\A0064647.EXE (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\system volume information\_restore{D843FCD9-8898-4DD9-9F27-F53EC2D0216B}\RP95\A0064648.EXE (Adware.MyWebSearch) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\stdole2.tlb (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\mscomctl.ocx (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\RegistryDefender.exe.manifest (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\User Guide.url (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\Customer Support.url (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\Uninstall.exe (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\INSTALL.LOG (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\install.sss (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\report.csv (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-0.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-1.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-10.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-100.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-11.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-12.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-13.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-14.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-15.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-16.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-17.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-18.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-19.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-2.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-20.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-21.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-22.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-23.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-24.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-25.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-26.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-27.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-28.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-29.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-3.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-30.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-31.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-32.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-33.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-34.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-35.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-36.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-37.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-38.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-39.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-4.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-40.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-41.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-42.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-43.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-44.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-45.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-46.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-47.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-48.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-49.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-5.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-50.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-51.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-52.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-53.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-54.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-55.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-56.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-57.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-58.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-59.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-6.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-60.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-61.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-62.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-63.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-64.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-65.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-66.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-67.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-68.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-69.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-7.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-70.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-71.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-72.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-73.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-74.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-75.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-76.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-77.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-78.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-79.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-8.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-80.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-81.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-82.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-83.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-84.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-85.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-86.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-87.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-88.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-89.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-9.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-90.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-91.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-92.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-93.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-94.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-95.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-96.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-97.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-98.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-100\scanner100-99.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-0.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-1.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-10.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-11.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-12.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-13.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-14.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-15.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-16.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-17.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-18.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-19.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-2.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-20.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-21.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-22.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-23.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-24.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-25.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-26.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-27.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-28.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-29.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-3.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-30.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-31.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-32.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-33.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-34.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-35.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-36.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-37.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-38.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-39.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-4.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-40.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-41.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-42.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-43.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-44.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-45.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-46.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-47.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-48.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-49.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-5.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-50.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-51.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-52.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-53.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-54.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-55.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-56.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-57.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-58.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-59.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-6.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-60.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-61.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-62.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-63.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-64.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-65.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-7.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-8.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\scan-bar-pulse\scannerpulse-9.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-1.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-10.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-11.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-12.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-13.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-14.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-15.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-16.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-17.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-18.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-19.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-2.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-20.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-21.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-22.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-23.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-24.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-25.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-26.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-27.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-28.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-29.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-3.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-30.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-31.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-32.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-33.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-34.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-35.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-36.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-37.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-38.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-39.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-4.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-40.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-41.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-42.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-43.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-44.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-45.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-46.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-47.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-48.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-49.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-5.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-50.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-6.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-7.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-8.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\repair-bar\scanner-repair-9.jpg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Program Files\Registry Defender Platinum\backup\20-07-2008.reg (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\fona\Start Menu\Antivirus 2009\Uninstall Antivirus 2009.lnk (Rogue.Antivirus) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\fona\Start Menu\Antivirus 2009\Antivirus 2009.lnk (Rogue.Antivirus) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\fona\Start Menu\Programs\Registry Defender Platinum\Registry Defender.lnk (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\fona\Start Menu\Programs\Registry Defender Platinum\User Guide.lnk (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\fona\Start Menu\Programs\Registry Defender Platinum\Customer Support.lnk (Rogue.RegistryDefender) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\WINDOWS\system32\mcrh.tmp (Malware.Trace) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\WINDOWS\cookies.ini (Malware.Trace) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\WINDOWS\pskt.ini (Trojan.Vundo) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\WINDOWS\BM2d835fd5.xml (Trojan.Vundo) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\WINDOWS\BM2d835fd5.txt (Trojan.Vundo) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\fona\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\Antivirus 2009.lnk (Rogue.Antivirus2008) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\fona\Start Menu\Programs\Startup\RegistryDefender.lnk (Rogue.Registry.Defender) -> Quarantined and deleted successfully.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 18:43:06, on 12-09-2008
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Program Files\Lavasoft\Ad-Aware\aawservice.exe
C:\WINDOWS\EXPLORER.EXE
C:\WINDOWS\ehome\ehtray.exe
C:\WINDOWS\AGRSMMSG.exe
C:\WINDOWS\RTHDCPL.EXE
C:\WINDOWS\eHome\ehmsas.exe
C:\Acer\Empowering Technology\eRecovery\eRAgent.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Acer\Empowering Technology\eDataSecurity\eDSloader.exe
C:\Acer\Empowering Technology\ePresentation\ePresentation.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
C:\Acer\Empowering Technology\ePower\ePower_DMC.exe
C:\PROGRA~1\LAUNCH~1\QtZgAcer.EXE
C:\Program Files\Java\jre1.6.0_02\bin\jusched.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgtray.exe
C:\Acer\Empowering Technology\ePerformance\MemCheck.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Program Files\Creative\Shared Files\CamTray.exe
C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\Program Files\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Program Files\Winamp Remote\bin\OrbTray.exe
C:\Program Files\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
C:\DOCUME~1\fona\LOCALS~1\Temp\RtkBtMnt.exe
C:\Acer\Empowering Technology\Acer.Empowering.Framework.Launcher.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxext.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgwdsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxsrvc.exe
C:\WINDOWS\eHome\ehRecvr.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgrsx.exe
C:\WINDOWS\eHome\ehSched.exe
C:\Program Files\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgemc.exe
C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
C:\WINDOWS\system32\wbem\wmiapsrv.exe
C:\WINDOWS\system32\dllhost.exe
C:\WINDOWS\system32\wbem\unsecapp.exe
C:\Program Files\Java\jre1.6.0_02\bin\jucheck.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WLLoginProxy.exe
C:\Documents and Settings\fona\Desktop\HiJackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://global.acer.com/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://global.acer.com
F2 - REG:system.ini: Shell=EXPLORER.EXE \781868.exe
O2 - BHO: WormRadar.com IESiteBlocker.NavFilter - {3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0} - C:\Program Files\AVG\AVG8\avgssie.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_02\bin\ssv.dll
O2 - BHO: (no name) - {8D9B46E2-0138-42D1-9609-6BA4D45411E7} - C:\WINDOWS\system32\pmkji.dll (file missing)
O2 - BHO: Windows Live Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\program files\google\googletoolbar2.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\2.0.301.7164\swg.dll
O2 - BHO: Windows Live Toolbar Helper - {BDBD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Program Files\Windows Live Toolbar\msntb.dll
O2 - BHO: (no name) - {D6F8E082-C385-4549-AE3B-B91799773A4C} - C:\WINDOWS\system32\vtutu.dll (file missing)
O3 - Toolbar: Acer eDataSecurity Management - {5CBE3B7C-1E47-477e-A7DD-396DB0476E29} - C:\WINDOWS\system32\eDStoolbar.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\program files\google\googletoolbar2.dll
O3 - Toolbar: Windows Live Toolbar - {BDAD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Program Files\Windows Live Toolbar\msntb.dll
O3 - Toolbar: (no name) - {07B18EA9-A523-4961-B6BB-170DE4475CCA} - (no file)
O3 - Toolbar: Winamp Toolbar - {EBF2BA02-9094-4c5a-858B-BB198F3D8DE2} - C:\Program Files\Winamp Toolbar\winamptb.dll
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe bthprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKLM\..\Run: [ehTray] C:\WINDOWS\ehome\ehtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LaunchApp] Alaunch
O4 - HKLM\..\Run: [AGRSMMSG] AGRSMMSG.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [SkyTel] SkyTel.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Alcmtr] ALCMTR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [AzMixerSel] C:\Program Files\Realtek\InstallShield\AzMixerSel.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ntiMUI] C:\Program Files\NewTech Infosystems\NTI CD & DVD-Maker 7\ntiMUI.exe
O4 - HKLM\..\Run: [IMJPMIG8.1] "C:\WINDOWS\IME\imjp8_1\IMJPMIG.EXE" /Spoil /RemAdvDef /Migration32
O4 - HKLM\..\Run: [MSPY2002] C:\WINDOWS\system32\IME\PINTLGNT\ImScInst.exe /SYNC
O4 - HKLM\..\Run: [PHIME2002ASync] C:\WINDOWS\system32\IME\TINTLGNT\TINTSETP.EXE /SYNC
O4 - HKLM\..\Run: [PHIME2002A] C:\WINDOWS\system32\IME\TINTLGNT\TINTSETP.EXE /IMEName
O4 - HKLM\..\Run: [eDataSecurity Loader] C:\Acer\Empowering Technology\eDataSecurity\eDSloader.exe 1
O4 - HKLM\..\Run: [Acer ePresentation HPD] C:\Acer\Empowering Technology\ePresentation\ePresentation.exe
O4 - HKLM\..\Run: [igfxtray] C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [igfxhkcmd] C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [igfxpers] C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ePower_DMC] C:\Acer\Empowering Technology\ePower\ePower_DMC.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Boot] C:\Acer\Empowering Technology\ePower\Boot.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LManager] C:\PROGRA~1\LAUNCH~1\QtZgAcer.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [eRecoveryService] C:\Acer\Empowering Technology\eRecovery\eRAgent.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Java\jre1.6.0_02\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [My Web Search Bar] rundll32 C:\PROGRA~1\MYWEBS~1\bar\1.bin\MWSBAR.DLL,S
O4 - HKLM\..\Run: [MyWebSearch Email Plugin] C:\PROGRA~1\MYWEBS~1\bar\1.bin\mwsoemon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] "C:\Program Files\Winamp\winampa.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [AVG8_TRAY] C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgtray.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Creative WebCam Tray] "C:\Program Files\Creative\Shared Files\CamTray.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [swg] C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Program Files\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [My Web Search Community Tools] "C:\Program Files\MyWebSearch\bar\1.bin\m3IMPipe.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Orb] "C:\Program Files\Winamp Remote\bin\OrbTray.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [AROReminder] C:\Program Files\Advanced Registry Optimizer\aro.exe -rem
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: Adobe Reader Speed Launch.lnk = C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: Acer Empowering Technology.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: &Winamp Toolbar Search - C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Winamp Toolbar\ieToolbar\resources\en-US\local\search.html
O8 - Extra context menu item: &Windows Live Search - res://C:\Program Files\Windows Live Toolbar\msntb.dll/search.htm
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Åbn på ny baggrundsfane - res://C:\Program Files\Windows Live Toolbar\Components\da-dk\msntabres.dll.mui/229?ea347d990a2147dc852454ac4fe48124
O8 - Extra context menu item: Åbn på ny forgrundsfane - res://C:\Program Files\Windows Live Toolbar\Components\da-dk\msntabres.dll.mui/230?ea347d990a2147dc852454ac4fe48124
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_02\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_02\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O18 - Protocol: linkscanner - {F274614C-63F8-47D5-A4D1-FBDDE494F8D1} - C:\Program Files\AVG\AVG8\avgpp.dll
O20 - AppInit_DLLs: avgrsstx.dll
O23 - Service: Lavasoft Ad-Aware Service (aawservice) - Lavasoft - C:\Program Files\Lavasoft\Ad-Aware\aawservice.exe
O23 - Service: Memory Check Service (AcerMemUsageCheckService) - Acer Inc. - C:\Acer\Empowering Technology\ePerformance\MemCheck.exe
O23 - Service: Automatic LiveUpdate Scheduler - Symantec Corporation - C:\Program Files\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
O23 - Service: AVG Free8 E-mail Scanner (avg8emc) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgemc.exe
O23 - Service: AVG Free8 WatchDog (avg8wd) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgwdsvc.exe
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Program Files\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Driver\1150\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: LightScribeService Direct Disc Labeling Service (LightScribeService) - Hewlett-Packard Company - C:\Program Files\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exe
O23 - Service: LiveUpdate - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\Symantec\LIVEUP~1\LUCOMS~1.EXE
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto-Protect Service (navapsvc) - Unknown owner - C:\Program Files\Norton AntiVirus\navapsvc.exe (file missing)

--
End of file - 9977 bytes
12. september 2008 - 22:03 #12
[Malwarebytes' Anti-Malware] kom da lidt på arbejde der !!!

------------------------------------------------------------------------

Afinstaller (hvis de er der)

* My Web Search Bar
* Advanced Registry Optimizer

via
[Start][Indstilninger][Kontrolpanel][Tilføj/fjern programmer]

Genstart for at fuldføre afinstalationen...

------------------------------------------------------------------------
Suk - endnu én med rester fra Symantec/Norton ->

Klik på Start->Kør skriv Services.msc og klik OK.
Find Tjenesten (Hvis den er der)
* Automatic LiveUpdate Scheduler - Symantec Corporation
* LiveUpdate - Symantec Corporation -
* Norton AntiVirus Auto-Protect Service
stop den hvis den kører, højreklik på den og vælg Starttype Deaktiveret.

------------------------------------------------------------------------

Kør en scanning med Hijackthis,
Du får herunder nogle filer, som du skal fixe. Det, du skal gøre, er at sætte et flueben ud for disse filer. Når du har gjort det, så lukker du alle andre vinduer ned. Det er meget vigtigt at det eneste vindue, som er åbent er HijackThis vinduet. Husk også at lukke dette vindue, når du har markeret filerne. Nu må du fixe. Klik på Fix checked.

Det er disse, som skal fixes:

F2 - REG:system.ini: Shell=EXPLORER.EXE \781868.exe
O2 - BHO: (no name) - {8D9B46E2-0138-42D1-9609-6BA4D45411E7} - C:\WINDOWS\system32\pmkji.dll (file missing)
O2 - BHO: (no name) - {D6F8E082-C385-4549-AE3B-B91799773A4C} - C:\WINDOWS\system32\vtutu.dll (file missing)
O3 - Toolbar: (no name) - {07B18EA9-A523-4961-B6BB-170DE4475CCA} - (no file)
O3 - Toolbar: Winamp Toolbar - {EBF2BA02-9094-4c5a-858B-BB198F3D8DE2} - C:\Program Files\Winamp Toolbar\winamptb.dll
O4 - HKLM\..\Run: [My Web Search Bar] rundll32 C:\PROGRA~1\MYWEBS~1\bar\1.bin\MWSBAR.DLL,S
O4 - HKLM\..\Run: [MyWebSearch Email Plugin] C:\PROGRA~1\MYWEBS~1\bar\1.bin\mwsoemon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] "C:\Program Files\Winamp\winampa.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [My Web Search Community Tools] "C:\Program Files\MyWebSearch\bar\1.bin\m3IMPipe.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Orb] "C:\Program Files\Winamp Remote\bin\OrbTray.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [AROReminder] C:\Program Files\Advanced Registry Optimizer\aro.exe -rem
O8 - Extra context menu item: &Winamp Toolbar Search - C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Winamp Toolbar\ieToolbar\resources\en-US\local\search.html

O23 - Service: Automatic LiveUpdate Scheduler - Symantec Corporation - C:\Program Files\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
O23 - Service: LiveUpdate - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\Symantec\LIVEUP~1\LUCOMS~1.EXE
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto-Protect Service (navapsvc) - Unknown owner - C:\Program Files\Norton AntiVirus\navapsvc.exe (file missing)

Genstart normalt...

------------------------------------------------------------------------

Manuelt slet følgende mapper (hvis de stadig er der?)
C:\Programmer\Symantec\
C:\Programmer\Norton AntiVirus\
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Symantec\
C:\Documents and Settings\[Bruger]\Application Data\Symantec\

------------------------------------------------------------------------

Ta' en oprydningstur med førnævnte CCleaner...

------------------------------------------------------------------------

og en frisk log fra HiJackThis her i tråden...

------------------------------------------------------------------------
Avatar billede vejsgaard Nybegynder
13. september 2008 - 11:02 #13
Super, så er fejlmeldingerne væk :O)

Her kommer log´en

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 10:58:34, on 13-09-2008
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Program Files\Lavasoft\Ad-Aware\aawservice.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\ehome\ehtray.exe
C:\WINDOWS\AGRSMMSG.exe
C:\WINDOWS\RTHDCPL.EXE
C:\WINDOWS\eHome\ehmsas.exe
C:\Acer\Empowering Technology\eRecovery\eRAgent.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Acer\Empowering Technology\eDataSecurity\eDSloader.exe
C:\Acer\Empowering Technology\ePresentation\ePresentation.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
C:\Acer\Empowering Technology\ePower\ePower_DMC.exe
C:\PROGRA~1\LAUNCH~1\QtZgAcer.EXE
C:\Program Files\Java\jre1.6.0_02\bin\jusched.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgtray.exe
C:\Acer\Empowering Technology\ePerformance\MemCheck.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\DOCUME~1\fona\LOCALS~1\Temp\RtkBtMnt.exe
C:\Program Files\Creative\Shared Files\CamTray.exe
C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\Program Files\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgwdsvc.exe
C:\WINDOWS\eHome\ehRecvr.exe
C:\WINDOWS\eHome\ehSched.exe
C:\Acer\Empowering Technology\Acer.Empowering.Framework.Launcher.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxext.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxsrvc.exe
C:\Program Files\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgrsx.exe
C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgemc.exe
C:\WINDOWS\system32\wbem\wmiapsrv.exe
C:\WINDOWS\system32\dllhost.exe
C:\WINDOWS\system32\wbem\unsecapp.exe
C:\Program Files\Java\jre1.6.0_02\bin\jucheck.exe
C:\Documents and Settings\fona\Desktop\HiJackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://global.acer.com/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://global.acer.com
O2 - BHO: WormRadar.com IESiteBlocker.NavFilter - {3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0} - C:\Program Files\AVG\AVG8\avgssie.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_02\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Windows Live Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\program files\google\googletoolbar2.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\2.0.301.7164\swg.dll
O2 - BHO: Windows Live Toolbar Helper - {BDBD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Program Files\Windows Live Toolbar\msntb.dll
O3 - Toolbar: Acer eDataSecurity Management - {5CBE3B7C-1E47-477e-A7DD-396DB0476E29} - C:\WINDOWS\system32\eDStoolbar.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\program files\google\googletoolbar2.dll
O3 - Toolbar: Windows Live Toolbar - {BDAD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Program Files\Windows Live Toolbar\msntb.dll
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe bthprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKLM\..\Run: [ehTray] C:\WINDOWS\ehome\ehtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LaunchApp] Alaunch
O4 - HKLM\..\Run: [AGRSMMSG] AGRSMMSG.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [SkyTel] SkyTel.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Alcmtr] ALCMTR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [AzMixerSel] C:\Program Files\Realtek\InstallShield\AzMixerSel.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ntiMUI] C:\Program Files\NewTech Infosystems\NTI CD & DVD-Maker 7\ntiMUI.exe
O4 - HKLM\..\Run: [IMJPMIG8.1] "C:\WINDOWS\IME\imjp8_1\IMJPMIG.EXE" /Spoil /RemAdvDef /Migration32
O4 - HKLM\..\Run: [MSPY2002] C:\WINDOWS\system32\IME\PINTLGNT\ImScInst.exe /SYNC
O4 - HKLM\..\Run: [PHIME2002ASync] C:\WINDOWS\system32\IME\TINTLGNT\TINTSETP.EXE /SYNC
O4 - HKLM\..\Run: [PHIME2002A] C:\WINDOWS\system32\IME\TINTLGNT\TINTSETP.EXE /IMEName
O4 - HKLM\..\Run: [eDataSecurity Loader] C:\Acer\Empowering Technology\eDataSecurity\eDSloader.exe 1
O4 - HKLM\..\Run: [Acer ePresentation HPD] C:\Acer\Empowering Technology\ePresentation\ePresentation.exe
O4 - HKLM\..\Run: [igfxtray] C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [igfxhkcmd] C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [igfxpers] C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ePower_DMC] C:\Acer\Empowering Technology\ePower\ePower_DMC.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Boot] C:\Acer\Empowering Technology\ePower\Boot.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LManager] C:\PROGRA~1\LAUNCH~1\QtZgAcer.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [eRecoveryService] C:\Acer\Empowering Technology\eRecovery\eRAgent.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Java\jre1.6.0_02\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [AVG8_TRAY] C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgtray.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Creative WebCam Tray] "C:\Program Files\Creative\Shared Files\CamTray.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [swg] C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Program Files\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: Adobe Reader Speed Launch.lnk = C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: Acer Empowering Technology.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: &Windows Live Search - res://C:\Program Files\Windows Live Toolbar\msntb.dll/search.htm
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Åbn på ny baggrundsfane - res://C:\Program Files\Windows Live Toolbar\Components\da-dk\msntabres.dll.mui/229?ea347d990a2147dc852454ac4fe48124
O8 - Extra context menu item: Åbn på ny forgrundsfane - res://C:\Program Files\Windows Live Toolbar\Components\da-dk\msntabres.dll.mui/230?ea347d990a2147dc852454ac4fe48124
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_02\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_02\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O18 - Protocol: linkscanner - {F274614C-63F8-47D5-A4D1-FBDDE494F8D1} - C:\Program Files\AVG\AVG8\avgpp.dll
O20 - AppInit_DLLs: avgrsstx.dll
O23 - Service: Lavasoft Ad-Aware Service (aawservice) - Lavasoft - C:\Program Files\Lavasoft\Ad-Aware\aawservice.exe
O23 - Service: Memory Check Service (AcerMemUsageCheckService) - Acer Inc. - C:\Acer\Empowering Technology\ePerformance\MemCheck.exe
O23 - Service: AVG Free8 E-mail Scanner (avg8emc) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgemc.exe
O23 - Service: AVG Free8 WatchDog (avg8wd) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgwdsvc.exe
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Program Files\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Driver\1150\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: LightScribeService Direct Disc Labeling Service (LightScribeService) - Hewlett-Packard Company - C:\Program Files\Common Files\LightScribe\LSSrvc.exe

--
End of file - 8205 bytes

Smid et svar, hvis vi er færdige :O). Tak for hjælp.
13. september 2008 - 15:51 #14
Der er ikke mere 'snavs' ifølge din Log...

Du er velkommen en anden gang...

Du bør rense temp med denne fil, det tager kun få sek.
http://www.spywareinfo.dk/download/cleantempxp2k.bat

Efter sådan en tur er det altid en god ide og rydde op i systemgendannelsesfilerne.
Deaktiver systemgendannelse -> http://www.spywareinfo.dk/#/tip-og-tricks/deaktiver_systemgendannelse.htm
Genstart din computer - aktiver systemgendannelse. Dette gøres samme sted, hvor du deaktiverede, denne gang skal du blot aktivere.
Det vil også være en god idé manuelt at oprette et nyt punkt, som du kan navngive, og vende tilbage til, hvis du skulle få problemer af nogen art.

Safe Surfing...

Husk M$ ServicePack3 til XP -> http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=5b33b5a8-5e76-401f-be08-1e1555d4f3d4&displaylang=da + efterfølgende WindowsUpdate !!! Du mangler vist en del...
13. september 2008 - 15:52 #15
PS: [Svar] er til delning...
Avatar billede vejsgaard Nybegynder
13. september 2008 - 20:53 #16
Tusind tak for hjælpen. Nu kører det perfekt.

Vejmand: læg et svar, så deler jeg pointene :O)
Avatar billede vejmand Juniormester
13. september 2008 - 21:14 #17
Oki, tak, men kun en smule til mig.
karise_larry har lavet det store arbejde.  :-)
Avatar billede vejsgaard Nybegynder
14. september 2008 - 00:10 #18
Øhh, jeg fatter intet af den her pointfordeling. Det er første gang jeg skal prøve at dele point... Jeg gik ind under avanceret og skrev henholdsvis 150 og 50. Det kunne ikke lade sig gøre. Så prøvede jeg at skrive 75 og 25 (procent) og så endte det sådan her.

Hvad gjorde jeg galt?