Avatar billede keldjacobsen Nybegynder
30. august 2008 - 12:08 Der er 10 kommentarer

problem med mediaplayer 11

jeg har købt en usb harddisk som jeg har lagt alle mine 500 cd ind på for at bruge pc som afspiller og ikke cden.
jeg har slette min bærbar, og installet den med samme xp og driver osv. som før.
nu kan jeg ikke indlæse musiken igen noget gør jeg galt efter som at filerne ligger i media med log og alle lister, men den spiller bib lyde og skifter selv nummer efter nogle sek.
er der nogen som kan fortæller mig hvad jeg skal gøre.
Avatar billede Jensen DK Novice
30. august 2008 - 12:48 #1
Du mangler nok nogle codec.
Avatar billede keldjacobsen Nybegynder
30. august 2008 - 13:28 #3
nu har jeg downloadet dem og prøvet nogle gange jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad jeg skal det er første gang jeg laver dette med lydfiler så jeg er ny inden for området.
Avatar billede Jensen DK Novice
30. august 2008 - 13:49 #4
Har du genstartet?
Avatar billede Jensen DK Novice
30. august 2008 - 13:57 #5
Gå ind på din eksterne og H klik på en lydfil og vælg open med så vælger du pogram windows medieplayer og for at den kan huske det så skal den have et flueben i brug  altid det valgte program.
Avatar billede keldjacobsen Nybegynder
30. august 2008 - 14:19 #6
har prøvet begge tilng men virker ikke muligvis de programmer som jeg har loadet ned skal åbnes eller hvad
Avatar billede Jensen DK Novice
30. august 2008 - 14:49 #7
De skal installeres ellers virker de ikke.
Avatar billede keldjacobsen Nybegynder
30. august 2008 - 16:08 #8
jeg har installeret dem men skal der gøres mere da det ikke virker eks start decoder
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2008 - 16:15 #9
Hvilket format er dine musikfiler i ?.
Avatar billede keldjacobsen Nybegynder
30. august 2008 - 16:27 #10
wma (en sang fylder i mps måske 4 mb men jeg har valgt at kopier i fuld format så den fylder omkring 25mb)