Avatar billede petersen7913 Forsker
26. august 2008 - 13:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Backend når man bruger runtime?

Sidste spørgsmål i denne omgang ;)

Jeg har prøveinstalleret på 2003 uden Access installeret.

Først kører jeg access runtime, ingen problemer. I mit første forsøg havde jeg delt op i frontend og backend, men kunne ikke kører det, sikkert fordi path till backend ikke er sat rigtigt. Det har jeg så spurgt om i et andet spørgsmål.

Men, kan det passe at man ikke kan dele op i frontend og backend, når man installerer og kører vha. access runtime?

Eller hvordan skal det håndteres?
Avatar billede terry Ekspert
26. august 2008 - 14:49 #1
There should be no problem using frontend/backend with Access runtime.
Avatar billede petersen7913 Forsker
26. august 2008 - 15:03 #2
Nice to know :)

But how can I set the path to the backend in the installation script?
Avatar billede terry Ekspert
26. august 2008 - 15:07 #3
Havent you received an answer to this (setting path to backend) in another question?
Avatar billede petersen7913 Forsker
26. august 2008 - 15:19 #4
Yes I got an answer to the path problem itself. So what I'm missing is the command it self.

In danish: 'styring af sammenkædede tabeller' I can do it manually without problems.
But I suppose it should be done automatically at install time and depending of the actual placement of my system, specially if I use the Access runtime.
Avatar billede terry Ekspert
26. august 2008 - 15:37 #5
I'm a bit confused :o(
You asked how to do this in your other question and accepted mugs' answer, what did you get from that answer?
Avatar billede petersen7913 Forsker
26. august 2008 - 17:37 #6
Sorry, my mistake, I got it mixed up. (perhaps trying to do too many things at the same time? both programming, questions and family 'things')
Avatar billede terry Ekspert
26. august 2008 - 19:37 #7
No problem, hope you got answeres to all your questions :o)
Avatar billede petersen7913 Forsker
26. august 2008 - 20:20 #8
I think so. Now I just have to sit down and DO it ;)