Avatar billede helenen Nybegynder
24. august 2008 - 09:50 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Smileys i Outlook

Hej

Findes der smileys i Outlook??

Jeg har tidligere arbejdet med en computer, hvis jeg skrev ":-)" omdannede den det automatisk til en glad smiley, men det gør den computer jeg arbejder med ikke?

Hvordan får jeg Outlook til at gøre det??
Avatar billede supertekst Ekspert
24. august 2008 - 10:02 #1
Prøv at anvende Word som Editor (Indstillinger / Postformat)
Avatar billede helenen Nybegynder
24. august 2008 - 22:59 #2
Det kan jeg ikke. Det er administrator låst
Avatar billede supertekst Ekspert
25. august 2008 - 13:31 #3
Ok - så måske følgende:

- Opret en smiley i et Word-dokument
- Kopier den til udklipsholderen

- Gå ind i OutLook - opret en ny signatur
- indsæt smiley'en heri

Via Indsæt / Signatur / kan den nye signatur indsættes og supplere den igangværende tekst.
Avatar billede lx2ba Novice
26. august 2008 - 11:57 #4
Normalt ligger det lille program CharacterMap på følgende plads:
C:\WINDOWS\system32\charmap.exe
Find den og læg eventuelt en kopi af ikonet i Hurtig Start. Så har du den til senere brug, og man kan næsten blive afhængig.
Når du åbner CharMap kan du vælge f.eks. Wingdings hvis du bare vil have de almindelige Smileys. I større tal og udformninger har jeg ikke fundet noget, der er værd at bruge.
Avatar billede helenen Nybegynder
09. september 2008 - 21:51 #5
LX2ba, smid lige et svar.
Avatar billede lx2ba Novice
10. september 2008 - 07:56 #6
Vupti!
- og tak!
Avatar billede helenen Nybegynder
14. september 2008 - 20:51 #7
lx2ba> Du smed kun kommentar :)
Avatar billede lx2ba Novice
15. september 2008 - 19:42 #8
Hejsa! - Det er nok fordi det ikke er så tit, at jeg kan få en belønning!
Tak for tålmodighed, og god fronøjelse med CharacterMap!
Hilsen
Birger