Avatar billede klug Nybegynder
24. august 2008 - 01:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Flytte mails fra Windows Mail til Outlook 2003

Hejsa,

I det "gamle" Outlook Ekspress kunne man lave en .PST fil af sine mails, og derved tage backup eller flytte sine mails til et andet mailprogram, men jeg syntes ikke at jeg kan finde ud af at gøre dette i Windows mail. Grunden er at jeg skal til og formaterer min comp. og så gerne vil have flyttet mine mails med over på den nyformaterede maskine, og så oven i købet i Outlook 2003.

/Klug
Avatar billede reinelt Nybegynder
25. august 2008 - 15:15 #1
i windows mail under filer findes en importmulighed for meddelelser
Avatar billede vejmand Juniormester
25. august 2008 - 15:22 #2
Jeg kan ikke forstå hvis du kunne lave en .pst fil i Outlook Express?
Outlook Express bruger .dbx filer til at gemme mails i.
.pst filer bruges i Outlook.

måske du kan gøre følgende:
Åbn Windows Mail -> Funktioner –> Indstillinger -> fanebladet "Avanceret" -> Vedligeholdelse -> Lagringsmappe
Her kan du se stien til dine mails, jeg vil tro det letteste er at kopiere dem over på den formaterede pc, så de findes i Windows mail igen.
Og så importere dem i Outlook 2003 senere.
Avatar billede klug Nybegynder
25. august 2008 - 15:41 #3
-> Vejmand,
Jeg prøver, smid lige et svar, på forhåne tak.
Avatar billede vejmand Juniormester
25. august 2008 - 17:49 #4
Velbekomme, men vent lige med at acceptere, til vi ved om det funker.  :-)
Avatar billede klug Nybegynder
26. august 2008 - 12:05 #5
Det ser ud til at virke, har funder de omtalte mails. Takker.