Avatar billede m-hansen Nybegynder
20. august 2008 - 09:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

komprimrede mails er væk.

Efter at have komprimeret, som man nogle gange bliver spurgt om. er der kun gamle mails tilbage i indbakken, alle de nyeste er ikke at se, er der en løsning på det?
Avatar billede sherlock Nybegynder
20. august 2008 - 09:27 #1
Mener du arkivering? I så fald er det måske den arkiverede indbakke du har åbnet.
Avatar billede m-hansen Nybegynder
20. august 2008 - 09:53 #2
det er den indbakke jeg altid åbner
Avatar billede milter Ekspert
20. august 2008 - 10:15 #3
Prøv at kigge i papirkurven. Der ligger der måske nogle mapper af filtypen .bak.

Hvis de er der, så prøv at højreklikke filen Indbakke.bak > Gendan.
Avatar billede m-hansen Nybegynder
20. august 2008 - 11:50 #4
jeg har fundet indbakke.bak, hvordan får jeg den omdøbt til en dbx fil
Avatar billede milter Ekspert
20. august 2008 - 11:58 #5
Jeg har fundet lidt om emnet i linket herunder. Kig især på denne del:

"If it isn't already in the message store, open the Recycle bin and right click on the bak file for the folder in question and click Restore. Open the message store back up and change the file extension from .bak to .dbx. Close the message store and open OE. The messages should now be back in the folder."

http://www.tech-archive.net/Archive/Windows/microsoft.public.windows.inetexplorer.ie6_outlookexpress/2008-01/msg00252.html
Avatar billede m-hansen Nybegynder
20. august 2008 - 12:10 #6
så kører det, jeg fik den omdøbt. milter send et svar så du kan få dine point
Avatar billede milter Ekspert
20. august 2008 - 12:43 #7
Kommer her med tak :-)