Avatar billede el_fredo Praktikant
19. august 2008 - 10:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Windows ME Applikation

Hej.

En kammerat har bedt mig lave et ekstremt simpelt program til Windows Mobile... problemet er, at jeg ikke aner hvordan jeg skal gribe sagen an. Kan jeg lave det i Visual Studio 2008? Kan jeg bruge C#? Hvordan får jeg programmet overført?

Er der nogen der har en 5-10 liniers tutorial der omridser det mest essentielle, eller evt. kan give mig et link?

Tak.
Avatar billede aaberg Nybegynder
19. august 2008 - 10:29 #1
Når du opretter et nyt projekt i Visual Studio, kan du under "Smart Devices" vælge forskellige projekttyper for Windows Mobile.

Her er et link til en Microsoft side der beskriver en del. Her er også beskrevet hvordan du skal forbinde til enheden.
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms228293.aspx
Avatar billede aaberg Nybegynder
11. september 2008 - 11:54 #2
noget respons?
Avatar billede el_fredo Praktikant
11. september 2008 - 14:02 #3
Hej aaberg_cc,
Jeg kigger på det om ikke så længe, jeg kom lidt fra opgaven grundet nogle andre ting, men får en problemformulering tilsendt inden længe, derefter vil jeg kigge på udviklingsdelen.

Undskyld den sene respons, jeg vender tilbage inden længe.

I mellemtiden må du gerne smide et svar :) Tak.
Avatar billede aaberg Nybegynder
11. september 2008 - 14:14 #4
Jeg smider et svar :-)

Bare spørg, hvis der er andre ting du er i tvivl om :-)