Avatar billede alexsh Nybegynder
14. august 2008 - 14:45 Der er 4 kommentarer

Gyldendals grønne elektroniske spansk ordbog

Hej.. Jeg har anskaffet mig en spansk/dansk, dansk/spansk elektronisk ordbog, men problemet er at det ikke virker på 64-bit windows (Vista).. Nogen der lige har en fix løsning på det?..

Fejlmelding:
Versionen af delle fil er ikke kompatibel med denne version af windows, du kører. Kontroller computerens systemoplysninger for at se, om du skal bruge en x86- (32-bit) eller x64- (64bit) version af programmet, og kontakt derefter softwareudgiveren.

Det ikke en mulighed at kontakte gyldendal.. :P
Avatar billede andreas13_fam Nybegynder
14. august 2008 - 18:58 #1
Jeg har en engelsk og tysk, og de virker begge på Vista 64bit, dog virker bogholderen (den grimme boks hvor man kan vælge alle ordbøgerne) ikke. Men jeg har da planer om at lave et tilsvarende program i Mediator.
Avatar billede alexsh Nybegynder
15. august 2008 - 07:52 #2
hm.. jamen har du selv lavt noget for det virker, eller virker de bare på vista 64-bit??..

Fordi spansk/dansk, dansk/spansk skulle nemlig ikke virke i vista, men det jeg søger er om der er nogen genier der lige selv har fået lavt noget smart så det virker alligevel.
Avatar billede martchap Nybegynder
16. august 2008 - 14:17 #3
Har du prøvet Højreklik>Egenskaber og vælge fanen "Kompatibilitet" også vælge kompatibilitetstilstand som Windows XP eller ældre?

Mvh Martin
Avatar billede alexsh Nybegynder
17. august 2008 - 10:40 #4
ja det har jeg.. og virker desværre ikke.. når jeg installere skriver den en fejl melding når den afslutter installationen om at den ikke er 16-bit kompatibel. :(