Avatar billede alexriel Nybegynder
13. august 2008 - 08:42 Der er 2 kommentarer

Tilslutning af forskellige digital cameraer til bærbar

Kære Eksperten
Jeg er lærer og har et projekt hvor elverne skal tage billeder som de skal fremvise over projektor via min bærbar.
Hvilke stik skal jeg have for at gøre dette muligt?
Hvad skal min laptop have indstalleret? (har Windows moviemaker)
Mange venlige hilsener
Alex
Avatar billede liebmann Nybegynder
13. august 2008 - 09:32 #1
Det letteste må være, at lægge alle billederne ind på din bærbare, og så vise dem derfra. Så kan de også sorteres, hvis der bruges flere kameraer  -  evt. brænde dem på en CD/DVD for ikke at fylde harddisken op på længere sigt.
Ellers følger der jo kabler med de fleste kameraer, hvor der er USB-stik til computeren.
Alle computere med XP eller Vista har et fremvisningsprogram, som kan vise billeder som et diasshow.
Avatar billede milter Ekspert
13. august 2008 - 12:36 #2
Hvilken laptop har du?