Avatar billede scorp-d Nybegynder
12. august 2008 - 19:52 Der er 2 kommentarer

RowCreated event fires ved sideskift.

Hej..

Jeg har en masterpage med en søge-funktion på, når søge-knappen bliver trykket bliver masterpage's contentholder viderestillet (vha. Response.Redirect) til en søgeside.

Problemet er hvis brugeren trykker på søge-knappen imens han befinder sig på en anden side med en gridview. Så afvikles RowCreated først på den anden siden(som er ved at blive "lukket") efterfulgt af søgesidens RowCreated.

Det gør siden rimelig langsom pga. udregningerne i RowCreated 2 gange, og kan også giver fejl.

Så er der nogen som kender til dette problem, og ved hvordan det kan løses.

På forhånd tak.
Scorp-D
Avatar billede meltinis Nybegynder
13. august 2008 - 16:04 #1
Har du overvejet ikke at bruge redirect, men blot at lave søgefunktionen på siden fx. i en <ASP:Panel> med Visible=False. Så kan du vise den igen ved at sætte Visible=False.
Avatar billede meltinis Nybegynder
13. august 2008 - 16:04 #2
Det sidste skulle selvf. være visible=true ;o)