Avatar billede dannyvingaard Nybegynder
09. august 2008 - 23:00 Der er 4 kommentarer

HD kvalitet på min com

Hej jeg har lige bygget min com. op med hd grafikkort og alt hvad der umioddelbart kræves for at kunne afspille HD-kvalitet.

Jeg har set diverse trailere på nettet i HD (RIGTIG godt) men når jeg har en film liggende på min com kan jeg ikke afspille den.

Nogen der har en ide til hvad jeg skal gøre. mangler jeg driverer eller afspiller eller hvad er problemet.

Håber i kan hjælpe mig
Danny
09. august 2008 - 23:11 #1
... hvilken afspiller ?
Version ?
Codex ?
Win98, W2000, XP, Vista ?
Opdateret ?
Avatar billede dannyvingaard Nybegynder
11. august 2008 - 11:35 #2
ingen afspiller
?
xp service pack 3
ja det tror jeg nok den er.

Jeg vil afspille filerne direkte fra computeren.

Ked af at jeg ikke rigtig kan svare på mere, men håber du kan hjælpe.
Avatar billede fuglen1 Novice
12. august 2008 - 08:20 #3
Har du de rigtige codec installeret?
check med avicodec hvilket codec dine dine video filer ligger i.
Avatar billede dannyvingaard Nybegynder
14. august 2008 - 22:09 #4
tak