Avatar billede passat Nybegynder
09. august 2008 - 12:32 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mine ikoner er væk i proceslinien

Er der nogen der ved hvordan man for sine ikoner tilbage i proceslinien. Det er højttalerikon samt sikker fjernelse af hardware. Har prøvet næsten alt !!!!!!
Avatar billede Jensen DK Novice
09. august 2008 - 13:11 #1
Kontroldpanel V klik på højtaleren flueben i vis ikon på proces linien,den anden kommer af sig selv, hos mig, når der er noget at fjerne.
Avatar billede passat Nybegynder
09. august 2008 - 13:27 #2
Har lige kørt en systemgendannelse, og vupti kom begge ikoner igen.MEN MEN genstartede så lige igen, og væk var sikker fjernelse af hardware. Og selvom jeg forbinder camera eller mobiltelefon via usb kommer det ikke igen.Det sku noget møj når man nu skal fjerne camera eller andet tilsluttet hardware.Hva kan der gøres uden at man skal igennem en reninstllation.
Avatar billede vejmand Juniormester
09. august 2008 - 13:51 #3
Prøv dette:
Højreklik på proceslinien -> Egenskaber -> Fanebladet "Proceslinie" -> Flueben i "Skjul inaktive ikoner" -> Tilpas -> Markér "sikker fjernelse af hardware" -> Vælg "Vis altid"
Avatar billede passat Nybegynder
09. august 2008 - 14:11 #4
Det har jeg prøvet, virker bare ikke øv...
Avatar billede Jensen DK Novice
01. september 2008 - 08:14 #5
Sker der noget her?  Kan der afsluttes?
Du kan læse her hvordan man lukker / giver point i sine spørgsmål.

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede passat Nybegynder
02. september 2008 - 15:49 #6
Vælger nok en ny xp installation.