Avatar billede izyr Juniormester
05. august 2008 - 18:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

gemte indtastninger - formulardata

Hejsa

Jeg tænkter så tit på at når man skal udfylde et felt så kommer der tidligere indtastninger... det er også rart nok nogle gange, andre gange træls... kan man på nogen måde redigere i dem?

Nogle vil jeg gerne have slettet så de ikke kommer frem... og andre vil jeg gerne have tilføjet.

Facebook for eksempel er både min kæreste og jeg brugere på... Min kærestes email kommer frem når hun begynder at taste den ind, men min gør ikke.... hvilket egentlig er temmelig træls, så tænkte bare om man kunne redigere i dem på nogen måde?
Avatar billede w13 Novice
05. august 2008 - 18:30 #1
Måske kan du bruge piletasterne til at vælge et af foreslagene og så trykke "Delete". Det virker i hvert fald i nogle programmer.
Avatar billede izyr Juniormester
05. august 2008 - 20:15 #2
det må da prøves... men det ville være fint hvis jeg kunne gemme flere ved fx facebook... lige netop den side har det kun lykkedes mig at gemme en af de to indtastninger
Avatar billede izyr Juniormester
07. december 2008 - 11:45 #3
df