Avatar billede killex Nybegynder
05. august 2008 - 09:47 Der er 1 kommentar

Hjælp til åbning af en .FMD fil.

Jeg har fået til opgave at finde et program til åbning af en fil med efternavnet .fmd.

Problemet er at filen er fra 1993. Jeg sidder med en udskrift af indholdet af filen og det er angiveligt en form for regneark eller måske noget database.

Men hvis der var en der kunne huske hvad man bruger til at åbne sådan en fil med, ville det være perfekt.
Avatar billede pidgeot Nybegynder
05. august 2008 - 10:00 #1
Filext foreslår bl.a. at det kan være en "Open Access File" (http://filext.com/file-extension/fmd), men har desværre intet link til et program. Det hænger dog jf. http://users.tpg.com.au/aoaug/oa_book.html godt sammen med at du siger det er et regneark.

Jeg har dog ikke lige kunnet finde nogen form for converter eller lignende til regneark - kun til databasefiler, men det hjælper jo ikke her.

Hvis du ikke har adgang til det program, så kan du måske via det sidste link finde nogen der har det, og som vil konvertere filen for dig (hvis der da ikke er nogen herinde der har det).