Avatar billede louiselangbo Nybegynder
04. august 2008 - 16:03 Der er 4 kommentarer

Hvordan konverteres audio-filer når de er beskyttede??

Hejsa

Har lige været inde og downloade 12 numre på tdcmusik, og har selvfølgelig betalt for mit musik. Når jeg så vil importere dem i itunes, for at lægge dem på min Ipod, får jeg afvide, at jeg skal konvertere min sang, fordi den er i wma.format, og Itunes vil åbenbart have den i aac-format! FInt nok, den forslår selv at konvertere, men så får jeg en fejlmeddelelse om, at den ikke kan konvertere sangen, fordi den er beskyttet!!

Er man så bare på rø***, når man downloader fra andre udbydere end Itunes Store, eller?

Hjælp modtages med kyshånd!

Louise
Avatar billede louiselangbo Nybegynder
04. august 2008 - 16:04 #1
PS: Og nogle af de sange jeg har downloadet i samme omgang, kan udmærket importeres i Itunes - er det bare rent held, om man lige rammer en sang, der ikke er beskyttet?? Det virker skørt...
Avatar billede uffesteenberg Novice
04. august 2008 - 16:51 #2
Du skal muligvis ud i noget med programmer som Soundtaxi eller Tunebite... de kan omgå drm-beskyttelsen. Bare google dem...
Avatar billede uffesteenberg Novice
04. august 2008 - 16:52 #3
...se evt. denne tråd:
http://www.eksperten.dk/spm/838967
Avatar billede louiselangbo Nybegynder
04. august 2008 - 17:22 #4
jeg takker - jeg troede ikke at alm. konverterprogrammer kunne omgå beskyttelsen..

Vil du ikke have nogle point?