Avatar billede thana_dk Nybegynder
29. juli 2008 - 13:47 Der er 4 kommentarer

Port forwarding på Linksys WGR614v6 siger port conflict

Hej med jer

Jeg skal have åbnet en port, men min linksys WGR614v6 siger at der er port conflict med en anden service. Jeg har tjekket, og det er ikke kun på min ip-adr, men alle dem jeg har tjekket på mit lan. Så jeg kan ikke helt se hvad der skal til før jeg kan få forwardet den port til min ip? Kan I hjælpe?
Avatar billede jokerswild Nybegynder
29. juli 2008 - 14:07 #1
Hvilken port har du åbnet for?
Avatar billede thana_dk Nybegynder
29. juli 2008 - 16:14 #2
Jeg prøver at åbne port 48000
Avatar billede jokerswild Nybegynder
29. juli 2008 - 16:47 #3
Den bruges så vidt jeg ved ikke til noget specielt.
Er det til én enkelt ip-adresse den forwardes eller til flere?
Avatar billede thana_dk Nybegynder
30. juli 2008 - 11:32 #4
Hej igen.

Jeg har rodet med det, og fået lidt mere forstand. Dog har jeg nu addet en port forward jeg skal have slettet igen. Jeg har addet en "custom service" i setup'en på min WGR1614v6. Det skal siges at det er en Netgear og ikke en linksys som jeg tidligere har skrevet. Hvordan får jeg slettet en port forward jeg har gemt? Der står en kort instruks, men den er nærmest ubrugelig.