Avatar billede pft Nybegynder
28. juli 2008 - 17:13 Der er 2 løsninger

Jeg er kommet til at slette det bruger navn

Hej.

Jeg er kommet til at slette det bruger navn jeg har på min Pcer,
så nu kan jeg kun logge på som gæst, hvor mod det jeg har slettet ligger henne, det er både mit Outlook Ekspres og alle min fortrunke der er væk + mit skrivebord er der ikke så mange ikoner som der plejer. Det er Windows 2000 Profeselnel Hjælp.
Avatar billede pft Nybegynder
30. juli 2008 - 06:01 #1
Lukker.
Avatar billede pft Nybegynder
30. juli 2008 - 06:02 #2
ping