Avatar billede herberth Juniormester
25. juli 2008 - 16:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan finder jeg ud af hvem der sidst har besøgt min computer?

Altså hvordan finder jeg en log-fil over hvem der sidst har logget ind på min computer - findes en sådanne log-fil overhovedet?
25. juli 2008 - 16:33 #1
... mht Login og/eller "set" på din Harddisk/mapper ?
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. juli 2008 - 18:28 #2
Windows logger som standard kun ganske få ting. Vil du logge mere end standard, så er skal du kigge på auditing der håndteres via Microsoft Management Center (start - kør - mmc) her starter du et snapin der så kan slå auditing til.

Du læser dine loge i event viewer (eller logbog under de administrative værktøjer

I start
Avatar billede herberth Juniormester
25. juli 2008 - 19:04 #3
Ok supert, jeg prøver. Tror blot at nogen har været inde på min computer og ville således bare se om jeg havde ret i dette. Altså ikke via internettet, men et rent fysisk login.
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. juli 2008 - 22:18 #4
Du kan selvfølgelig kun se hvilken konti der har været logget på og hvornår, ikke hvem der her siddet ved tastaturet. Hvis jeg husker ret skal du i sikkerhedspolitiker have slået til at succesful logon skal logges