Avatar billede sazo Nybegynder
22. juli 2008 - 15:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Asp-fil til videresend af mails

Hey Eksperter

Findes der en asp-fil som man kan skrive brugere (mailadresser) i og når man så sender en mail til filen (fra f.eks. hotmail), videresender den mailen til alle som er skrevet i filen? Hvis ja, hvor kan jeg så finde den henne, eller hvad hedder koden?

//Sazo
Avatar billede w13 Novice
22. juli 2008 - 15:27 #1
Nej, det er faktisk lettere i PHP med de løsninger, du fik der. =)

(Det meste er lettere at gøre i PHP, er min erfaring! :)
Avatar billede mini-me Nybegynder
05. august 2008 - 22:57 #2
Hvordan kan du sende en mail til en fil?
Avatar billede sazo Nybegynder
15. august 2008 - 15:16 #3
***Lukket - fandt en anden, dog meget besværglig måde at gøre det på***