Avatar billede postmen Nybegynder
20. juli 2008 - 22:11 Der er 3 kommentarer

2 PCére

hej .
hvordan kan jeg flytte data mellem 2 computer ?
tak
Avatar billede liebmann Nybegynder
20. juli 2008 - 23:03 #1
Du har flere muligheder.
1) Ved kabel forbindelse mellem de 2 PC'er  -  typisk ved større flytninger.  Du kan købe et USB-kabel til formålet.
2) Brænd en (eller flere) CD eller DVD med de filer, som du skal flytte (så har du også en back-up kopi til senere brug) og læs dem ind på den anden PC
3) Ved meget små datamængder kan du flytte dem som vedhæftet fil til en mail
4) opret et netværk med de 2 PC'er, hvis de står sammen og skal udveksle data løbende.
Avatar billede lap304 Nybegynder
07. oktober 2008 - 10:12 #2
Du kan jo også anskaffe dig en ekstern harddisk til formålet, så kan du jo også senere tage backup et par gange om ugen
Avatar billede liebmann Nybegynder
28. oktober 2008 - 20:52 #3
du mangler at svare på, om disse svar har hjulpet dig eller hvad ?