Avatar billede plovski Novice
19. juli 2008 - 13:35 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Se tekstfelter i Word skabeloner uden mouseover

Hejsa. Jeg sidder for første gang og roder med skabeloner i Word. Konkret skal jeg lave skabeloner for en type dokumenter, der rummer overskrift, en form for manchet eller abstract, en længere beskrivelse samt et par datafelter.

Problemet er følgende: Jeg vil gerne have, at man - inden man går i gang med at udfylde skabelonen - kan se, hvad det er for felter, der skal udfyldes. Som min skabelon er nu, er det kun når man placerer markøren over feltet, at man kan se, at der er et felt, og kun når man klikker i felltet, at man kan se dets titel. Jeg kunne tænke mig, at man når man åbnede skabelonen fik lov at se alle felter. Hvodden gør man det? PF
Avatar billede anni_larsen Nybegynder
19. juli 2008 - 15:21 #1
Hej

Hjælper det ikke hvis du sætter feltskygge på

mvh

Kirsten
Avatar billede plovski Novice
19. juli 2008 - 17:18 #2
Feltskygge?
(Jeg har en engelsk word 2007)
Avatar billede anni_larsen Nybegynder
19. juli 2008 - 18:34 #3
På formatlinien for formularer er der i min version et a i en firkant med med skygge på.

Hvis du trykker på den kommer der kygge på alle felter
Avatar billede plovski Novice
04. august 2008 - 13:58 #4
Tak Anni