Avatar billede mal Nybegynder
17. juli 2008 - 02:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Truecrypt 6.0a - Vista x64 - Kan ikke finde partionerne på HD

Jeg har et enormt stor problem

Jeg kan ikke få Truecrypt til at finde mine partionen på mine harddiske.

Jeg har 3 partioner ... et C drev, et D drev og et drev uden drevbogstav ... sidstnævnte ønsker jeg skal være et Truecrypt drev ... men Truecrypt kan ikke finde nogen drev på Harddisk 1, og kun C drevet på Harddisk 0, som sjovt nok er partion 2 på drevet.

Jeg bruger Vista business x64, med dynamiske harddiske, men det har aldrig været et problem da jeg brugte Windows xp (x86).

Jeg håber virkelig der er nogen som kan hjælpe
Avatar billede mal Nybegynder
23. juli 2008 - 21:29 #1
Jeg har løst problemet ved at at lave det som en fil ... en dårligere løsning, men desværre åbenbart den eneste.
Avatar billede off-line Nybegynder
24. juli 2008 - 13:06 #2
Hvad med denne her? den koster godt nok 50$ men den har en nemmere bruger flade
end TrueCrypt. Den kan tages ned som prøve.
https://www.steganos.com/us/products/home-office/safe/overview/