Avatar billede niceguyz Nybegynder
12. juli 2008 - 16:43 Der er 33 kommentarer

hvad skal jeg dog gøre

X jeg har en zepo 6214w som jeg lige har formateret nu kan  den kun starte op hvis man trykker F2.
Når den er opstartet med xp kan man ikke gå på internet via explore kun ved at åbne dokumenter og der i søge feltet kan man gå på nettet.
Jeg Har norman anvivirus på pcen
Jeg ringede Vil zepo suport,de fortale at der var virus på men min norman antivirus finder intet
Jeg har prøvet at søge på virus programmer der kan fjerne virus på pc en
men de koster og jeg vil ikke bruge dankort  på nettet Når der er virus på
men prøve verion fand en masse ting omk 88 stk virus
Hvad skal jeg gøre ???? har prøvet virus fighter  fandt ikke noget men Hijack fandt en masse  Men den skal man købe licens til  vH Poul
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2008 - 17:48 #1
Du kan da altid bruge en Live-cd hvis der ikke kommer nogle kloge hoveder fra virusafdelingen
Hvor bor du henne
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2008 - 17:51 #2
Avatar billede niceguyz Nybegynder
12. juli 2008 - 17:55 #3
jeg bor på amager  hvad er live cd
mi styresysem er vindows xp enlovlig verion naturligvis
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2008 - 18:26 #4
Avatar billede niceguyz Nybegynder
12. juli 2008 - 19:40 #5
okay jeg prøver  tak for hurtig respons
Avatar billede niceguyz Nybegynder
12. juli 2008 - 20:22 #6
nu har jeg scannet den og den fandt 7  virus  + 1 spyware  skal jeg evt formatere den efter ?
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2008 - 20:26 #7
Har det ikke hjulpet??
Avatar billede niceguyz Nybegynder
12. juli 2008 - 20:50 #8
jo lidt kan kan nu gå på inter net via explore    hvor før jeg skulle bruge mappen dokumenter, men når jeg lukker pc en ned og skal restarte kan den ikke starte op uden jeg trykker f2  skal jeg formatere den
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2008 - 20:58 #9
Tøv nu lige en kende, prøv at køre en gang

chkdsk /r /f  -> enter

se www.helgec.dk/chkdsh.html
Avatar billede niceguyz Nybegynder
12. juli 2008 - 20:59 #10
tak  det gør jeg
Avatar billede niceguyz Nybegynder
12. juli 2008 - 21:18 #11
jeg kørte komandoen i comand promt ser ud til at virke
og den starter op normal :-)  hvad nu er der så ikke mere virus på er det fjernet ?
12. juli 2008 - 22:00 #12
... for en go' ordens skyld; stik os/mig en HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

(Jooo - jeg har 'virus' på hjernen...)

Mht.: Vista - HøjreMusseTast på *.EXE filen - Kør som Administrator...

12. juli 2008 - 22:03 #13
(Der findes _ikke_ noget enkeltstående program - penge eller ej - som finder og fjerner alle typer af virus eller anden form for 'snavs' i ét hug.
Så skulle det da lige være http://www.killdisk.com/ )
12. juli 2008 - 22:06 #14
<niceguyz> -> Desuden mht. dine tidl. spm. -> http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=niceguyz&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp - så bør du pænt følge op på dem...

Jeg tror at du har fåer det at vide før ? ->
http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar

(Men vi andre ka' måske også 'glemme' dig i denne tråd ?)
Avatar billede niceguyz Nybegynder
12. juli 2008 - 22:13 #15
hej larry her er hvad hijack fandt syntes det ser fint ud takket været (helgec)
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\csrss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Program Files\Intel\Wireless\Bin\EvtEng.exe
C:\Program Files\Intel\Wireless\Bin\S24EvMon.exe
C:\WINDOWS\eHome\ehRecvr.exe
C:\WINDOWS\eHome\ehSched.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\Program Files\Intel\Wireless\Bin\RegSrvc.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\System32\alg.exe
C:\WINDOWS\system32\dllhost.exe
C:\Program Files\Windows Live\Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\PROGRA~1\Intel\Wireless\Bin\Dot1XCfg.exe
C:\Program Files\Norman\Npm\Bin\Zlh.exe
C:\Program Files\Norman\Npm\Bin\Elogsvc.exe
C:\Program Files\Norman\Npm\Bin\Zanda.exe
C:\Program Files\Norman\Nvc\BIN\NVCSCHED.EXE
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Program Files\Norman\Npm\bin\NJEEVES.EXE
C:\Program Files\Norman\nse\bin\NSESVC.EXE
C:\Program Files\Norman\Nvc\BIN\NIP.EXE
C:\Program Files\Norman\Nvc\bin\nvcoas.exe
C:\Program Files\hijack this\HiJackThis.exe
C:\WINDOWS\system32\wbem\wmiprvse.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [Norman ZANDA] "C:\Program Files\Norman\Npm\bin\ZLH.EXE" /LOAD /SPLASH
O4 - HKCU\..\Run: [SearchAndDestroyT] C:\Program Files\Search And Destroy\SearchAndDestroy.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Program Files\Windows Live\Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://www.update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1215544824451
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://www.update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1215702365781
O16 - DPF: {BDBDE413-7B1C-4C68-A8FF-C5B2B4090876} (F-Secure Online Scanner 3.3) - http://support.f-secure.com/ols/fscax.cab
O23 - Service: Norman eLogger service 6 (eLoggerSvc6) - Norman ASA - C:\Program Files\Norman\Npm\Bin\Elogsvc.exe
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Event Log (EvtEng) - Intel Corporation - C:\Program Files\Intel\Wireless\Bin\EvtEng.exe
O23 - Service: Norman NJeeves - Norman ASA - C:\Program Files\Norman\Npm\bin\NJEEVES.EXE
O23 - Service: Norman ZANDA - Norman ASA - C:\Program Files\Norman\Npm\Bin\Zanda.exe
O23 - Service: Norman Scanner Engine Service (nsesvc) - Norman ASA - C:\Program Files\Norman\nse\bin\NSESVC.EXE
O23 - Service: Norman Virus Control on-access component (nvcoas) - Norman ASA - C:\Program Files\Norman\Nvc\bin\nvcoas.exe
O23 - Service: Norman Virus Control Scheduler (NVCScheduler) - Norman ASA - C:\Program Files\Norman\Nvc\BIN\NVCSCHED.EXE
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Registry Service (RegSrvc) - Intel Corporation - C:\Program Files\Intel\Wireless\Bin\RegSrvc.exe
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Service (S24EventMonitor) - Intel Corporation  - C:\Program Files\Intel\Wireless\Bin\S24EvMon.exe

--
End of file - 5267 bytes
Avatar billede Slettet bruger
13. juli 2008 - 06:11 #16
Jeg lægger et svar som du kan acceptere hvis det virker ellers afviser du blot
13. juli 2008 - 11:11 #17
Avatar billede niceguyz Nybegynder
13. juli 2008 - 14:26 #18
ja tak det hele kører fint nu tak for hjælpen  I er super
Avatar billede Slettet bruger
13. juli 2008 - 14:46 #19
Husk at acceptere det svar du har fået
Avatar billede niceguyz Nybegynder
17. juli 2008 - 12:54 #20
jeg er bange for den er galt igen
kan ikke starte op igen, uden at trykke f2 og  start sknappen blinker meget
ihh hvor er jeg dog handicarpet når det drejer sig om pc
Avatar billede niceguyz Nybegynder
17. juli 2008 - 12:57 #21
hmmm det er langtid siden jeg har oprette mig i dette forum, hvordan giver man points til de geniale der hjælper
Avatar billede uffesteenberg Novice
17. juli 2008 - 13:09 #22
Helgec er efter hvad jeg husker "the man" i denne her forbindelse, men vil da også lige henlede opmærksomheden på denne meget anvendelige pakke fra spywrefri--->

http://www.spywarefri.dk/forum/links/hjtanv.htm
(Se under pkt. 3)
17. juli 2008 - 20:55 #23
"...uden at trykke f2 og  start sknappen blinker meget..."
Er det FØR noget som helst Styresystem starter op (altså fra BIOS billedet) ? Eller hvad mener du her ?

"...start sknappen blinker meget..." - den på SKÆRMEN eller FYSISK på PC'en ?
Avatar billede niceguyz Nybegynder
17. juli 2008 - 21:28 #24
Når windows er startet op som den skal er der jo start knappen nede  i venstre hjørne xp, der blinker meget når  jeg bruger musse markøren for at aktivere  rulle gardinet med div menuer frem  altså start butom  blinker meget hurtig jeg kan ikke få kontakt.
For at  få jeg kan få kontakt / aktivere knappen  er jeg nød til at trykke  få FN knspprn nederst på min zepto 6214?
17. juli 2008 - 21:51 #25
... nu er det vel ikke en detalje med at en tast (WindowsTasten ell. lign.) fysisk hænger/sidder fast ?
Avatar billede niceguyz Nybegynder
18. juli 2008 - 11:27 #26
Nej det er det helt sikkert ikke, der er noget galt
for at starte pcen er jeg nød til at trykke F2 og når pc en starter op blinker start knappen meget når markøren / mussen går hen for at aktivere den for at åbne div programmer ?
18. juli 2008 - 14:07 #27
Er det [F2] i BIOS opstarts billedet ?

Jeg har aldrig oplevet at [START] knappen (på skærmen nederst venstre) skulle blinke under nogen omstændigheder ?!?
Avatar billede niceguyz Nybegynder
19. juli 2008 - 22:58 #28
Hej igen jeg har fulgt uffestenbergs råd at køre http://www.spywarefri.dk/forum/links/hjtanv.htm
og tror det har hjulpet  lad os nu se:-/  jeg har kørt hijack this  er du ikke lige sød at tjekke log fil ps har norman antivirus.
vh poul

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\csrss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Program Files\Norman\Npm\Bin\Elogsvc.exe
C:\Program Files\Intel\Wireless\Bin\EvtEng.exe
C:\Program Files\Intel\Wireless\Bin\S24EvMon.exe
C:\Program Files\Norman\Npm\Bin\Zanda.exe
C:\Program Files\Norman\npm\bin\nvoy.exe
C:\WINDOWS\eHome\ehRecvr.exe
C:\WINDOWS\eHome\ehSched.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\Program Files\Intel\Wireless\Bin\RegSrvc.exe
C:\Program Files\Norman\Npm\Bin\Nvcsched.exe
C:\Program Files\Norman\Npm\Bin\Njeeves.exe
C:\WINDOWS\System32\alg.exe
C:\WINDOWS\system32\dllhost.exe
C:\Program Files\Norman\Nvc\bin\nvcoas.exe
C:\Program Files\Norman\Npm\Bin\ZLH.EXE
C:\Program Files\Norman\Nvc\Bin\Nip.exe
C:\Program Files\Norman\Nvc\Bin\cclaw.exe
C:\WINDOWS\explorer.exe
C:\PROGRA~1\Intel\Wireless\Bin\Dot1XCfg.exe
C:\Program Files\Windows Live\Messenger\usnsvc.exe
C:\Program Files\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\WINDOWS\system32\wbem\wmiprvse.exe
C:\Documents and Settings\Administrator\Desktop\Spywarefri\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
O2 - BHO: Skype add-on (mastermind) - {22BF413B-C6D2-4d91-82A9-A0F997BA588C} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [Norman ZANDA] "C:\Program Files\Norman\Npm\Bin\ZLH.EXE" /LOAD /SPLASH
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe bthprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Program Files\Windows Live\Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [ccleaner] "C:\Program Files\CCleaner\CCleaner.exe" /AUTO
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O9 - Extra button: Skype - {77BF5300-1474-4EC7-9980-D32B190E9B07} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://www.update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1215544824451
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://www.update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1215702365781
O16 - DPF: {BDBDE413-7B1C-4C68-A8FF-C5B2B4090876} (F-Secure Online Scanner 3.3) - http://support.f-secure.com/ols/fscax.cab
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O23 - Service: Norman eLogger service 6 (eLoggerSvc6) - Norman ASA - C:\Program Files\Norman\Npm\Bin\Elogsvc.exe
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Event Log (EvtEng) - Intel Corporation - C:\Program Files\Intel\Wireless\Bin\EvtEng.exe
O23 - Service: Norman NJeeves - Norman ASA - C:\Program Files\Norman\Npm\Bin\Njeeves.exe
O23 - Service: Norman ZANDA - Norman ASA - C:\Program Files\Norman\Npm\Bin\Zanda.exe
O23 - Service: Norman Virus Control on-access component (nvcoas) - Norman ASA - C:\Program Files\Norman\Nvc\bin\nvcoas.exe
O23 - Service: Norman Virus Control Scheduler (NVCScheduler) - Norman ASA - C:\Program Files\Norman\Npm\Bin\Nvcsched.exe
O23 - Service: Norman's Very Own supplY of resources (NVOY) - Norman ASA - C:\Program Files\Norman\npm\bin\nvoy.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Registry Service (RegSrvc) - Intel Corporation - C:\Program Files\Intel\Wireless\Bin\RegSrvc.exe
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Service (S24EventMonitor) - Intel Corporation  - C:\Program Files\Intel\Wireless\Bin\S24EvMon.exe

--
End of file - 5925 bytes
20. juli 2008 - 10:41 #29
Det er jo det samme reslutat som ved [12/07-2008 22:13:11] ...
20. juli 2008 - 10:41 #30
... Nu er det ikke alle (u)ønskede elementer som viser sig med en HiJackThis Log; hvis du har 'mod' på det så gennemfør proceduren herfra -> http://www.eksperten.dk/artikler/1123
PS: Brug stadig denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe
Avatar billede niceguyz Nybegynder
10. september 2008 - 20:30 #31
er der en der vïl se mïn hjac'k log  mange ta'k

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\csrss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Program Files\Norman\Npm\Bin\Elogsvc.exe
C:\Program Files\Norman\Npm\Bin\Zanda.exe
C:\Program Files\Norman\npm\bin\nvoy.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\eHome\ehRecvr.exe
C:\WINDOWS\eHome\ehSched.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\Program Files\Norman\Npm\Bin\Njeeves.exe
C:\Program Files\Norman\Npm\Bin\Nvcsched.exe
C:\WINDOWS\System32\alg.exe
C:\WINDOWS\system32\dllhost.exe
C:\WINDOWS\ehome\ehtray.exe
C:\WINDOWS\RTHDCPL.EXE
C:\WINDOWS\sm56hlpr.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Program Files\Java\jre1.6.0_07\bin\jusched.exe
C:\WINDOWS\eHome\ehmsas.exe
C:\Program Files\Norman\Npm\Bin\ZLH.EXE
C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Program Files\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\WINDOWS\system32\wbem\wmiprvse.exe
C:\Program Files\Norman\nse\bin\NSESVC.EXE
C:\Program Files\Norman\Nvc\Bin\Nip.exe
C:\Program Files\Norman\Nvc\bin\nvcoas.exe
C:\Program Files\Norman\Nvc\Bin\cclaw.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WLLoginProxy.exe
C:\Documents and Settings\-643\Desktop\alternativ.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://g.msn.com.br/0SEPTBR/SAOS01?FORM=TOOLBR
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://g.msn.com.br/0SEPTBR/SAOS01?FORM=TOOLBR
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchURL,(Default) = http://g.msn.com.br/0SEPTBR/SAOS01?FORM=TOOLBR
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: Skype add-on (mastermind) - {22BF413B-C6D2-4d91-82A9-A0F997BA588C} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O2 - BHO: RealPlayer Download and Record Plugin for Internet Explorer - {3049C3E9-B461-4BC5-8870-4C09146192CA} - C:\Program Files\Real\RealPlayer\rpbrowserrecordplugin.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_07\bin\ssv.dll
O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)
O2 - BHO: Windows Live Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O4 - HKLM\..\Run: [ehTray] C:\WINDOWS\ehome\ehtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /installquiet /keeploaded /nodetect
O4 - HKLM\..\Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Alcmtr] ALCMTR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [SMSERIAL] sm56hlpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Java\jre1.6.0_07\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Norman ZANDA] "C:\Program Files\Norman\Npm\Bin\ZLH.EXE" /LOAD /SPLASH
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe bthprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Program Files\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O8 - Extra context menu item: Add to Windows &Live Favorites - http://favorites.live.com/quickadd.aspx
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_07\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_07\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Skype - {77BF5300-1474-4EC7-9980-D32B190E9B07} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)
O11 - Options group: [INTERNATIONAL] International*
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://www.update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1217717148296
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1219776141281
O16 - DPF: {8AD9C840-044E-11D1-B3E9-00805F499D93} (Java Runtime Environment 1.6.0) - http://dl8-cdn-01.sun.com/s/ESD44/JSCDL/jdk/6u7/jinstall-6u7-windows-i586-jc.cab?e=1217723072724&h=ea0348da0224632ef5a873e2089a40e0/&filename=jinstall-6u7-windows-i586-jc.cab
O18 - Protocol: livecall - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - C:\PROGRA~1\MSNMES~1\MSGRAP~1.DLL
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - C:\PROGRA~1\MSNMES~1\MSGRAP~1.DLL
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O20 - Winlogon Notify: dimsntfy - %SystemRoot%\System32\dimsntfy.dll (file missing)
O23 - Service: Norman eLogger service 6 (eLoggerSvc6) - Norman ASA - C:\Program Files\Norman\Npm\Bin\Elogsvc.exe
O23 - Service: Norman NJeeves - Norman ASA - C:\Program Files\Norman\Npm\Bin\Njeeves.exe
O23 - Service: Norman ZANDA - Norman ASA - C:\Program Files\Norman\Npm\Bin\Zanda.exe
O23 - Service: Norman Scanner Engine Service (nsesvc) - Unknown owner - C:\Program Files\Norman\nse\bin\NSESVC.EXE" -daemon (file missing)
O23 - Service: Norman Virus Control on-access component (nvcoas) - Norman ASA - C:\Program Files\Norman\Nvc\bin\nvcoas.exe
O23 - Service: Norman Virus Control Scheduler (NVCScheduler) - Norman ASA - C:\Program Files\Norman\Npm\Bin\Nvcsched.exe
O23 - Service: Norman's Very Own supplY of resources (NVOY) - Norman ASA - C:\Program Files\Norman\npm\bin\nvoy.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
10. september 2008 - 23:04 #32
Det var da på tide at du reagerede ? Men hvorfor oprette en NY tråd -> http://www.eksperten.dk/spm/844972
05. oktober 2008 - 13:10 #33
???