Avatar billede niceguyz Nybegynder
12. juli 2008 - 16:33 Der er 1 kommentar

Hvad skal jeg dog gøre

jeg har en zepo 6214w som jeg lige har formateret nu kan  den kun starte op hvis man trykker F2.
Når den er opstartet med xp kan man ikke gå på internet via explore kun ved at åbne dokumenter og der i søge feltet kan man gå på nettet.
Jeg Har norman anvivirus på pcen
Jeg ringede Vil zepo suport,de fortale at der var virus på men min norman antivirus finder intet
Jeg har prøvet at søge på virus programmer der kan fjerne virus på pc en
men de koster og jeg vil ikke bruge dankort  på nettet Når der er virus på
men prøve verion fand en masse ting omk 88 stk virus
Hvad skal jeg gøre ???? har prøvet virus fighter  fandt ikke noget men Hijack fandt en masse  Men den skal man købe licens til  vH Poul
12. juli 2008 - 22:01 #1
(Du fortsætter vist her -> http://www.eksperten.dk/spm/838041 ?)

Læg selv et [svar] og efterfølgende makér dig selv og klaske [Accepter] for at lukke pænt...

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar