Avatar billede mikael5 Nybegynder
09. juli 2008 - 15:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

kan ikke installere adope flash media player

når jeg fx vil se film på youtube står der at jeg mangler den seneste version af adobe flash media player, og bliver henvist til adobe´s hjemmeside hvor jeg kan hente den seneste version. når jeg har gjort det står der på hjemmesiden at jeg har hentet programmet korrekt, men jeg kan ikke finde programmet på min computer og jeg kan stadig ikke afspille film på youtube.
håber problemet er beskrevet godt nok, så det kan blive løst.
Avatar billede vejmand Juniormester
09. juli 2008 - 15:16 #1
Avatar billede mikael5 Nybegynder
09. juli 2008 - 15:36 #2
takker det virkede sku... øhh hvad er det lige jeg skal gøre for at du får de der point?
Avatar billede vejmand Juniormester
09. juli 2008 - 15:51 #3
Velbekomme, du kan først give point nu, hvor jeg har lagt et "Svar".
Markér mit navn i boksen nederst til venstre, og klik på "Accepter".