Avatar billede dinky Nybegynder
08. juli 2008 - 23:09 Der er 6 kommentarer

Skolespil. dk er hacked

hej hvad sker der med ens egen komputer når maan besøger en hjemmeside som er blevet hacked?
Avatar billede keysersoze Guru
08. juli 2008 - 23:14 #1
det kommer an på hvad præcist det består i - den pågældende side er vist "bare" defaced sikkert pga sql-injection og det sker der ikke det store ved, men der kunne sagtens lægges nogle andre knap så heldige ting ind.
Avatar billede dinky Nybegynder
08. juli 2008 - 23:18 #2
Der står øverst at skolespil.dk er hacked af en eller anden som jeg ikke husker, prøv selv at kigge, anden x var siden sort og der var en box mit på siden hvor der stod et eller andet.
Avatar billede dinky Nybegynder
08. juli 2008 - 23:20 #3
der står hcked by enzo50 og den viser sin hjemmeside
og i boxen står der system owl3d
Avatar billede keysersoze Guru
10. juli 2008 - 19:03 #4
hvad der står er næsten ligegyldigt - det vigtigste er næsten hvad man ikke kan se. Umiddelbart kan jeg ikke se noget farligt på den side - men nu har jeg selvfølgelig ikke kigget specielt grundigt.
Avatar billede dinky Nybegynder
30. juli 2008 - 14:42 #5
ok jeg har været på ferie og kommerså hjem og hører om den der virus som lægger sig på internetsider, kan detvære den og hvad så nu ?
Avatar billede dinky Nybegynder
04. august 2008 - 14:14 #6
lukker