Avatar billede badeflue Nybegynder
08. juli 2008 - 13:00 Der er 5 kommentarer

eazyinternet (3g mobil bredbånd indendørs)

Hej alle. jeg ville bare gerne høre om det er muligt at købe en "antenne" eller lignende, der kunne hjælpe med at få et bedre indendørs signal på mit mobile bredbånd eller hvad det nu hedder :) jeg fik af vide ved 3's kundesupport at de fandtes og jeg kunne prøve at søe på google, men det var ikke noget officielt de kørte med, så de ville ikke hjælpe. nogen der har nogle råd / erfaringer?
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
08. juli 2008 - 13:42 #1
f.eks
http://tele-online.dk/product.asp?product=4919

men det kommer jo an på dit modem, hvilket et har du
Avatar billede badeflue Nybegynder
08. juli 2008 - 14:18 #2
hej igen. jeg har et huawei e220 usb modem. har funder lidt med nogle antenner osv. man kan købe, men det er ikke fra europa. tror du der findes nogle steder i dk hvor man kan købe noget der forbedrer signalet?
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
08. juli 2008 - 14:44 #3
det link jeg lagde er da vist nok dansk ;)

men du kan da vist ikke tilslutte ekstern antenne til det moden du har
Avatar billede badeflue Nybegynder
09. juli 2008 - 00:10 #4
nej netop det. men jeg har fundet en eller anden ting som man kan sætte på (tror det er magnetisk eller sådan noget) men det er ikke fra danmark. har også læst at man kan "hacke" firmwaren i modemet til at give bedre signal. nogen der har erfaring med det?
Avatar billede Slettet bruger
26. juli 2008 - 23:20 #5
alternativ sæt et længere usb kabel på så modemmet kan kommet op i en vindue karm og ligge .

det er et forsøg værd