Avatar billede darrich Novice
07. juli 2008 - 13:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Bullguard process gør opstart af spil langsomt

Jeg har Bullguard v8 på min spil pc.
Når jeg starter Neverwinter Nights 2 så begynder svchost.exe -k bullguard (er aktiv i memory efter boot) at æde det meste af processor kapaciteten i op til 30-40sek og spillets process ryger på nul i perioden.
Derefter starter spillet op uden problemer.

Er det noget konfiguration jeg skal lave for at slippe for denne finurlighed?
Avatar billede michael_stim Ekspert
07. juli 2008 - 13:22 #1
Vi har en konversation igang med bullguard ang. deres seneste version, b la med din problemstilling. Men der er meget andet der er skod i den seneste version, b la IMAP, den blokerer de forskellige ting, vista kompalitet osv.
Avatar billede darrich Novice
07. juli 2008 - 14:45 #2
Har du et link til dialogen?
Avatar billede michael_stim Ekspert
07. juli 2008 - 14:58 #3
Det er via mail og telefon. Men vi fik et eller andet program der logger alle aktiviteter, som vi skulle installere.
Avatar billede darrich Novice
22. juli 2008 - 18:04 #4
Jeg chattede med BullGuard Support og fik anbefalet at afinstallerer og installerer BullGuard Gamers edition i stedet.
Har i hørt nyt i jeres dialog?
Avatar billede darrich Novice
04. august 2008 - 12:28 #5
lukker