Avatar billede k4emic Nybegynder
04. juli 2008 - 08:14 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan man forvente en rimelig service?

Hej Eksperten.

Jeg er pt. kunde ved CyberCity, men jeg kan næppe sige at jeg er tilfreds med deres kunde-support. Derfor er jeg gået på jagt efter en ny udbyder som kan levere en stabil linje til en rimelig pris.

Spørgsmålet er så: Hvem kan levere en stabil linje i Viborg-området?
Avatar billede peet-49 Novice
04. juli 2008 - 08:18 #1
Supportet hos div. udbydere er ikke bedre, end den supporter, du får fat på, så man kan sige - de er alle gode/eller dårlige.
Avatar billede Jensen DK Novice
04. juli 2008 - 08:39 #2
Prøv at undersøge om Fullrate er i området det er stabilt og super service og samtidig billigt jeg har telefon samt 3 mbitfor 199,00kr om mdr. http://www.fullrate.dk/
Avatar billede k4emic Nybegynder
04. juli 2008 - 15:07 #3
Har undersøgt fullrate nærmere, og det virker meget lovende.
Avatar billede Jensen DK Novice
05. juli 2008 - 06:32 #4
Håber at du kan bruge det, jeg er glad for at være sluppet af med TDC.har haft Fullrate siden december og det virker.
Avatar billede k4emic Nybegynder
05. juli 2008 - 13:00 #5
Eneste minus jeg kan se, er at de ikke tilbyder en 3/1 (Kun 3Mb/512Kb) linje. Mne det overlever man vel nok :)
Tusind tak for hjælpen.
Avatar billede uffesteenberg Novice
05. juli 2008 - 13:12 #6
Er også glad for Fullrate, men har heller ikke haft brug for særlig megen hjælp.
Har dog fået udmærket support hos Cybercity tidligere, så jeg tror peet-49 har fat i noget. Det afhænger meget af den enkelte supporter, man får i røret.

God fornøjelse med Fullrate :-)
Avatar billede Jensen DK Novice
05. juli 2008 - 13:42 #7
256kb har været nok hos mig indtilvidere.
Avatar billede Slettet bruger
26. juli 2008 - 23:23 #8
ja du skal ikke vælge Dansknet ,service kendes ikke her ,de tager ikke telefoner og mails og gør de endelig så er det en ligegyldigt amatør svar som kunne tyde på det er studenter medhjælperere der sidder efter ksole tid og besvarer mails .

vi fyrede firmaet efter 5 dage da de ikke havde leveret linien på den lovede dato .