Avatar billede area404 Nybegynder
02. juli 2008 - 21:30 Der er 1 kommentar

COM-Porten lukker

Hej,

"The port is closed." - Det er meldingen jeg får når jeg prøver at skrive tl com-porten.
Det virker som om forbindelsen bliver lukket inden jeg når at skrive til den. Hvis jeg åbner porten og skriver til den lige direkte efter virker det, dog ikke hvis jeg senere i programmet vil skrive noget, så kommer meldingen.
Hvordan holder jeg porten åben?
Avatar billede bitmatic Nybegynder
02. juli 2008 - 22:02 #1
Det kunne være fordi porten går ud af scope og bliver disposed. Det lukker jo porten.

Men vis os noget kode.... Uden koden er det svært at hjælpe.