Avatar billede walkie84 Nybegynder
02. juli 2008 - 11:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Internet Explorer åbner ikke

Hej Allesammen.

Jeg har en bærbar hvorpå der er installeret WinXp Home, Internet Explorer 7.0 og Service pack 3.

Hver gang jeg trykker på explorer ikonet, så åbner browseren ikke, men laver hver gang en ny genvej på skrivebordet til Internet explorer.
Trykker jeg på en af de nye genveje, så sker der bare intet (explorer åbner IKKE)!

Jeg har kigget på www.microsoft.com og fundet et lignende problem på deres support side, men deres løsning siger, at jeg skal installere/opdatere til nyeste version af Iexplorer. Det har jeg prøvet mange gange, og lige lidt sker der.

Håber at nogle kan løse mit problem :o)

Venlig hilsen,
Morten
Avatar billede walkie84 Nybegynder
02. juli 2008 - 13:26 #1
Jeg har også kørt en scan (sfc /scannow), for at tjekke eventuelle beskadigede windows filer, og jeg har selvfølgelig søgt google igennem, men desværre uden held.
Avatar billede nva Praktikant
02. juli 2008 - 13:43 #2
Hvad er default (fede typer) hvis du højreklikker på ikonet?

Måske har du fået 'snavs' på pc'en og kan prøve denne vejledning http://www.eksperten.dk/artikler/1123
Avatar billede walkie84 Nybegynder
03. juli 2008 - 11:46 #3
Undskyld jeg først svarer nu nva.

Det var nogle adwares som var skyld i problemet, og det hjalp at køre CCleaner og SuperAntiSpyware.

Skriv et svar, så skal du få dine point.

Mange tak for hjælpen!
Venlig hilsen
Morten
Avatar billede walkie84 Nybegynder
15. oktober 2008 - 15:50 #4
luk