Avatar billede codemanager Nybegynder
30. juni 2008 - 19:28 Der er 6 kommentarer

computer slukker

hejsa..

Jeg har lige været ved og sætte en ekstern HD til en computer, men lige så snart jeg tænder for den slukker computer.?

er det computers strømforsyning der er for lille eller?
Avatar billede pc-pro Nybegynder
30. juni 2008 - 20:11 #1
Du skal Tjække Computerens Strømstyring for Andre Externe Harddiske!!
Og instille den til Normal Strømforsyning!!

Hilsen. PC-PRO
Avatar billede codemanager Nybegynder
30. juni 2008 - 20:50 #2
er det i bios det tjekkers
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
30. juni 2008 - 21:31 #3
når computeren slukker er det et tegn på en kortslutning i dit usbudstyr

enten kablet eller selve disken

den med strømsyringen er en and, du skriver a du tænder for din disk, så den har ekstern strømforsyning, og hvis den ikke havde og skulle bruge strøm fra computeren, så ville den ikke slukke computeren men bare ikke virke (windows ville vise en fejl)
Avatar billede codemanager Nybegynder
30. juni 2008 - 21:42 #4
Det skal lige siges at den virker fint i en anden computer, så det fejler ikke noget.

den har ikke ekstern strønforsyning, den for strøm gemmen usb kablet.? og jo den slukker computer når jeg tænder den.?
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
30. juni 2008 - 21:47 #5
prøv et andet usbstik på din computer, har godt nok aldrig set fejlen ligge der, men detr er da også en mulighed
Avatar billede codemanager Nybegynder
01. juli 2008 - 19:45 #6
det er lige meget hvad stik jeg præver i gør den det nummer.

men har set at det kun er en 160 w strømforsyning