Avatar billede Cacers Nybegynder
25. juni 2008 - 21:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke finde trådlåst netværk

Hej eksperter,

Jeg har lige fået en Dell XPS 420 stationær pc, som jeg gerne vil have koblet på mit trådløse netværk.

Der skulle gerne være et trådløst netværkskort i den stationære (Netværkskort: Dell Wireless 1505 Draft 802.11n WLAN Mini-Card), men problemet er, at den slet ikke kan finde nogen netværk der er tilgængelige.

Jeg kan have min gamle bærbare computer stående lige ved siden af (Netværkskort: Broadcom 802.11b/g WLAN), som har perfekt forbindelse og der er kun en meter ca. til routeren (der er så en væg i vejen).

Har overvejet om kortet var deaktiveret eller noget i den stil, men det virker ikke lige umiddelbart sådan. Mit bedste bud er, at der er et eller andet ved konfigurationerne, der gør, at netværkskortet ikke kan få forbindelse til min router.

Håber på lidt input, så jeg kan få løst problemet. Har siddet og læst manualer, roder osv. i et par timer nu, og er stuck.

På forhånd tak!
Avatar billede help2day Nybegynder
26. juni 2008 - 07:57 #1
bruger du windows styring af det trådløs eller bruger du Dell software? til at styre det.
Avatar billede Cacers Nybegynder
26. juni 2008 - 08:26 #2
Fandt ud af det selv heldigvis.
Det handlede om lige at sætte et hak, et andet sted, en jeg lige havde gjort.
Avatar billede Cacers Nybegynder
11. august 2009 - 15:18 #3
---