Avatar billede bc123 Nybegynder
21. juni 2008 - 17:31 Der er 4 kommentarer

IE7 kan ikke åbne websiden

Hej -

Jeg har nogle problemer Internet Explorer 7, jeg får besked om, at siden ikke kan vises. Forbindelse har jeg dog, da jeg kan bruge min Firefox, hente mails til Outlook, opdatere antivirus o.l.

Ligesom en lidelelsfælle der tidligere har stillet et tilsvarende spørgsmål om et tilsvarende problem har jeg prøvet alle for mig tænkelige løsningsmuligheder, som f.eks.
Deaktiveret firewall
Nulstillet IE7
Reinstalleret IE7

Til forskel fra min lidelselsfælle kan jeg ikke bare skriver selve IP-adressen og derved åbne en side.

Jeg har skrevet kommandoen nslooup dr.dk og får svaret "Default server are not available"

En anden for mig uforståelig til er at jeg i et tilfælde kunne indskrive et søge tekst i google og få et resultat op.

Jeg har slettet alle midlertidige internetfiler o.l.

På forhånd tak!
22. juni 2008 - 13:07 #1
... for en go' ordens skyld; stik os/mig en HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

(Jooo - jeg har 'virus' på hjernen...)

Avatar billede olebole Juniormester
22. juni 2008 - 18:22 #2
<ole>

Michael, når jeg skriver mine signatur-tags, gør jeg det med en BookMarklet:
    http://www.dengodekode.dk/bm_artikel.html

Prøv at skrive denne kode ind i et HTML-dokument og kast det i en browser:
    <a href="java script:document.getElementsByTagName('textarea')[0].value='... for en go\' ordens skyld; stik os/mig en HiJackThis ->\nhttp:\/\/www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm\n\nBemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...\n\nPS: Brug denne version af HJT -> http:\/\/www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe\n\n(Jooo - jeg har \'virus\' på hjernen...)\n\n------------------';void(0)">OCBM - [HiJackThis]</a>

Højreklik på linket og vælg 'Add to Favorites...' (squid på advarslen - scriptet er ingenlunde farligt). Når du står på en spørgsmåls side som denne, prøver du så at fyre Favoritten af. Det letter de små gigtsvage pizzatænger for en del tastearbejde i længden  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
22. juni 2008 - 18:24 #3
bc123 >> undskyld, jeg spammede din tråd med et tip til karise_larry  =)
05. januar 2009 - 22:51 #4
(Hvad endte denne tråd med ?)