Avatar billede crazy_dane Nybegynder
21. juni 2008 - 17:12 Der er 1 løsning

Socket.tcp til at hente serverdata fra spilserver

Hej Håber der findes et klog hovede ude i det danske land for har snart revet hvert et hår af hovedet pga. jeg ikke kan hitte ud af at hente data fra vores spilserver (call of duty 4)

Har fundet et php script der virker men nu arbejder jeg selv i asp(old school)

php koden fandt jeg på http://dev.s1acker.com/projects/cod4/

Prøvede så med.......

'Open w3 Socket
  Set socket = Server.CreateObject("Socket.TCP")
  socket.Host = "udp:86.58.155.191:" & 28990
  socket.Open()
'Send command to server.
  socket.SendText("\xFF\xFF\xFF\xFFgetstatus " & 13 & vbCrLf)
  socket.WaitFor("OK")
'Storing the data
  GetServerData = socket.Buffer

'Sending quit command to server.
  socket.SendText("quit" & vbCrLf)
  socket.WaitForDisconnect
  socket.Close()
  Set socket = Nothing

Håber der er en der kan hjælpe mig på den rette vej

/Henrik "cRaZy"
Avatar billede crazy_dane Nybegynder
23. juni 2008 - 01:44 #1
Fundet en løsning.. benytter php socket til at gemme data / asp for at hente..