Avatar billede swamboo Seniormester
19. juni 2008 - 23:55 Der er 3 kommentarer

mange checkboxe - hvordan læses de lettest?

Min kode der generere checkboxe:
    if rs1temp("PersonID")=rstemp("id") then
    ja=1
    end if
    rs1temp.movenext
    loop
    rs1temp.close
    if ja = 1 then
    %>
    <tr><td width="100%" class ="klein" ><INPUT type="checkbox" checked  ID="<%response.write rstemp("id")%>" NAME="Deltagere"><%response.write rstemp("navn")%></td></tr>
    <%
    else
    %>
    <tr><td width="100%" class ="klein" ><INPUT type="checkbox" ID="Checkboxe" NAME="Deltagere"><%response.write rstemp("navn")%></td></tr>
    <%
    end if

Hvordan kan jeg få en liste med ID på de afkrydsede boxe??
Avatar billede frand Nybegynder
20. juni 2008 - 02:16 #1
Hvis hver checkbox får value=id, så kan du hente dem ud med Request.Form("Deltagere")
Avatar billede baitianlong Nybegynder
20. juni 2008 - 22:02 #2
Du kan proeve at tilfoeje dette i din kode oeverst:

<%
for each x in Request.ServerVariables
  response.write(x & "<br />")
next
%>

Og se hvad request'et indeholder.

Du kan saa hente dem med: Request.ServerVariables("variabel1234")
Avatar billede swamboo Seniormester
02. november 2010 - 23:36 #3
For oprydningens skyld - send venligst svar inden for 14 dage, så vi kan lukke tråden. Takker for hjælpen!