Avatar billede moddi100 Seniormester
17. juni 2008 - 18:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hente flere valg fra ListBox

Hej eksperter

Jeg har en ListBox i min windows form. Jeg tillader så brugeren at vælge flere. Hvordan kan jeg se hvilke 'valg' brugeren har valgt?

Mvh
Morten
Avatar billede aaberg Nybegynder
17. juni 2008 - 23:02 #1
Hvad med SelectedItems propertien. Eller SelectedIndices propertien?
Avatar billede moddi100 Seniormester
19. juni 2008 - 21:20 #2
lige hvad jeg manglede, smider du et svar?

Ps: Et hurigt spørgsmål, er det muligt at sætte programmet til at stoppe i x sekunder for så at starte igen?
Avatar billede aaberg Nybegynder
19. juni 2008 - 21:34 #3
Hvis du mener at lukke programmet, for at starte det igen efter x sekunder, så bliver du nød til at starte et program i en anden Process, som har til formål at lukke dit hovedprogram, vente x sekunder, og starter det igen.

Hvis du mener at fryse programmet i x sekunder, kan du bruge Thread.Sleep()
Avatar billede moddi100 Seniormester
20. juni 2008 - 13:38 #4
Fandt ud af det... Tak for hjælpen