Avatar billede Laitings Nybegynder
17. juni 2008 - 10:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ingen forbindelse til IIS webserver

Jeg kan ikke få forbindelse til min nyinstallerede IIS webserver gennem internet explorer når jeg skriver min http://"min eksterne IP-adresse". Jeg kører WinXP Pro.

Når jeg bruger adressen http://127.0.0.1 er der fint hul igennem. (Ved i øvrigt ikke hvad det er for en adresse. Det var bare noget jeg samlede op fra et andet spørgsmål herinde)

Jeg har forwarded port 80 i min router til min IP. 10.0.0.2

Når jeg kører Shields Up fra denne side GRC.com får jeg denne besked:

Port 80 STEALTH

There is NO EVIDENCE WHATSOEVER that a port (or even any computer) exists at this IP address!

Er der nogen der har nogle gode forslag?

Håber på hjælp!

-M
Avatar billede Laitings Nybegynder
17. juni 2008 - 10:43 #1
Jeg har intet opsat i IIS. Kan det være der fejlen ligger?
Avatar billede Laitings Nybegynder
17. juni 2008 - 10:52 #2
Åbnede porten i min windows firewall. Dooh! :-)

Lukker!