Avatar billede Slettet bruger
17. juni 2008 - 08:23 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Opløsning kan ikke blive bedre. Hvorfor?

Jeg har lige købt ny computer med styresystem Vista. Af en eller anden grund, så er opløsningen kun 800 x 600 pixels.

Skærmen er: Samsung SyncMaster 530/531TFT (LXB550*)på Intel (R)82945G Express Chipset Family

Skyderen står helt til venstre, og jeg kan ikke på nogen måde flytte den.

Jeg vil blive meget glad for hjælp.
Avatar billede peet-49 Novice
17. juni 2008 - 08:29 #1
Gå i enhedshåndtering og slet skærmkort og skærm, genstart
Avatar billede Slettet bruger
17. juni 2008 - 19:36 #2
Hej peet-49,

jeg har prøvet dit råd, men der er ingen forandring overhovedet.
Har du -  eller andre, nogen gode forslag?
Avatar billede peet-49 Novice
17. juni 2008 - 19:54 #3
Der er enten noget galt med driver eller grafikkort, ring til din forhandler og forklar ham sagen, er det ikke driver, er der jo garanti på den.
Avatar billede peet-49 Novice
17. juni 2008 - 19:54 #4
Har du prøvet, at køre en recovery.
Avatar billede stefanandersen Nybegynder
18. juni 2008 - 00:09 #5
har du prøvet at opdatere grafik driver??
Avatar billede Slettet bruger
18. juni 2008 - 07:34 #6
Hvis jeg kører recovery, så ryger jo alt hvad jeg selv har lagt ind, men det kunne måske blive løsningen. Tror måske nok jeg vil forsøge at ringe til forhandler.

Eller måske opdatere grafisk driver - skal så lige finde ud af hvordan man gør det. Foreløbig tak!
Avatar billede peet-49 Novice
18. juni 2008 - 08:18 #7
Du skal dog bare lave eb backup af dine dokumenter opsætning af mail osv, så kan du køre en recovery, og sætte filerne tilbage, de fleste har en brænder, så der er ingen undskylning for manglende backup.
Avatar billede stefanandersen Nybegynder
18. juni 2008 - 10:26 #8